2010. június 1., kedd

Születésnapi koordináció 2.

Ma megrendeltem a szendvicseket, a lány, aki felvette a rendelést nagyon aranyos volt, és vicces is. :D
".....lány: ÁFÁs számlát kér?
én: Nem.
lány: Jó, akkor milyen címre legyen a számla kiállítva?
én: Budapest...
lány: JAAA! Ha nem kér számlát, akkor nem is kell cím! :D
én: Ja. :)"
Minden fajta szendvicsből 5 db lesz, a fajták a következők: pepperonis, mexikói, pulykamell sonkás, hátszínes, sajtos, tojásos, téliszalámis, paprikás szalámis, zellerkrémes fokhagymás, juhtúrós, tonhalkrémes, mozzarellás, fekete kaviáros (ha nem lesz nekik, akkor piros), tzatzikis.
Viszek két (ez az összesem) asztalterítőt, vennem kell még papír tányért, műanyag villát, és Harukával egyeztetnem kell a tortáról. A nagy meglepetés tortáról...:D
Valamit kihagytam? Tortavágó kés van a Gólemben, valamit biztos kihagytam ugye?

Most jöjjön lazításként a szombati koordináció: Cherry cherry fallin' cherry Ribbonetta JSK, hozzá való Headbow, heart heart blúz (rövid vagy hosszú ujjal), sweet candy cipő, Piros strucc Greta táska (Furla), az OTK és a fehér zokni között még gondolkozok.
Kiegészítők: Misaki fülbevaló, Thomas Sabo és Spinning gyűrűk. Plusz az elhagyhatatlan, de a képen nem szereplő pandás karkötőm. <3

2 megjegyzés: