2010. június 9., szerda

Születésnapok, torták

Olyan szinten fáj a fülem, hogy nem tudok rá/feküdni, szóval marad a beszámolóm.
Pénteken este mentünk az Aldente nevű étterembe, ahol sok ajándék mellett kaptam egy tüzijátékkal felszerelt körtés csokis tortát (a Ciocchiato-ból). Linzeres volt alul a tésztája, elég kemény, a lányok azt mondták, hogy finom, egy szelet nekem elég volt belőle. Kiderült, hogy Ely nem szereti a halakat, a többit igen, és kábé a kulináris élvezetek nála ezen a ponton meg is állnak, mert az hogy malac, vagy csirke, vagy marha, az neki már mindegy, hiszen: MINDEGYIKNEK UGYANOLYAN AZ ÍZE. :D Ez annyira jó. :D
Minden esetre malacot evett, Nekohime kacsát, Nana és Gyöngyvér különleges nevű halakat, én pedig szűzpecsenyét rozmaring ággal fonva. A kiszolgálás, és a kaja is kifogástalan volt, szerintem mindannyiunk nevében mondhatom. Rengeteg ajándékot kaptam, amikről képet most nem tudok mutatni, de majd egy későbbi posztban a hűtőmágnesekkel együtt lefotózom, ígérem!



Szombaton két tortát kaptam, csokis csodát Nanától és Nekohimétől, és egy Ribbon Heart bag formájú tortát Harukától:
Volt szendvics, már ideg szétpattanásig jól éreztem magam, hogy utánna belesüllyedhessek a betegség legmélyebb bugyrába. :)


Nekohime, Mercyyke, Ely a templom előtt a parkban:

Looval a női mosdó előtt a parkban:
Szurkolás megy a délutáni vizsgázónak, és iszok egy forró kamilla teát, hátha az használ.
<3

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást :) remélem hamar jobban leszel

    VálaszTörlés
  2. Átküldöd majd ímélben a pénteki vacsis fotókat? :)

    Pénteken vizsgázom, szoríts nekem!

    VálaszTörlés
  3. Jólvan, égess még, hogy nemtudom megkülönböztetni a husikat :DDD

    Én is kérem a képekeeeeeet!!~~~ <3

    VálaszTörlés
  4. Úgy sajnálom hogy lemaradtam a buliról :(
    De hoztam ám Neked hűtőmágnest Amszterdamból, nem felejtettem el :)
    Gyógyulj meg hamar! ^^

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást! <3
    Ely ha ez megnyugtat én se tudom megkülönböztetni a húsfajtákat. :D
    Olyan szépek voltatok mindkét nap~ *-* Meg egyébként is. Sajnálom, hogy nem mehettem, na de majd legközelebb! :3

    VálaszTörlés