2010. június 29., kedd

WAMP

Vasárnap kaptam egy kis szabadságot a fiúktól, és eldöntöttem, hogy elmegyek a WAMP-ra az erzsébet térre. Hívtam Nekohimét, de más programja volt, Nana tanult, azt tudtam, Ely meg nem vette fel a telefont. Nagyon jó volt egyedül is, már tényleg régen nem voltam így sehol. Mindig volt velem valaki, főleg Tomi. :)
Nem volt túl sok kiállító, alul volt a gödörben fedett helyen, mert néha volt egy kis eső. Begyűjtöttem pár névjegykártyát, vettem egy Szabó Gergely által készített cseresznye rózsaszín színű pillangós gyűrűt, ami ugyanolyan színű, mint a cseris pink a Merry Sweet szoknyámon.

Aztán a Folt Bolt-tól egy nyuszis hűtőmágnest, ami abszolút gyerek kompatibilis.

Egy Suck Right! (shoes and accessories) margatéta kitűzőt <3:

Kicsi ajándékot Elynek a fércművektől: kitűző a hangjegyes ruhádhoz :D
Végül egy könyvet Agócs Írisz rajzaival és dedikálásával Tominak:

Nagyon régen voltam a WAMP-on, és még mindig van neki hangulata. Kéthetente van, ha bárkinek van kedve eljönni velem legközelebb, csak szóljon!!! :D Bevállalom a Casual Lolit is!

2 megjegyzés:

  1. Awww-awww! De ééééédes vagy! Nagyon tetszik *___* Wááá hangjegymánia :D Mennyire jól néz ki *___* Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. De régen nem voltam én is! T.T Lehet, hogy legközelebb én is kinézek. :D

    VálaszTörlés