2010. július 12., hétfő

07.11. WAMP Lolita módra

Pár napja még azt hittem, senki nem jön velem a WAMP-ra, és hogy én sem fogok elmenni sehová vasárnap. Szerencsére sikerült Nekohimét, Pálmát és Mercykét rábeszélnem, hogy jöjjenek, és egy mini meet keretein belül látogassunk el az Erzsébet térre és előtte együnk egyet a vapianoban.
Jó sokan kommenteltek, voltak aranyosak, voltak kevésbé aranyosak, sokan fényképeztek, és senki nem kérdezte meg hogy lefényképezhetnek-e.
Délután 1-re jött hozzánk Pálma és Mercyke, Nekohime egy fél órán belül szintén befutott, jó melegük volt, aztán átöltöztek, és indultunk a villamos megállóhoz.
Pálma már itt fel volt dobódva (részben az esti koncert miatt is):
A villamosmegállóban jó sokat vártunk, közben előkerült a fényképezőgép is:
A vapianoba érve rendeltünk (Mercykéék pizzát, Nekohime tésztát, Én scampis salátát), de a fényképezés már csak akkor jutott eszünkbe, amikor félig elfogyasztottuk a finomságokat. Nagyon jól néztek ki, és finomak voltak (az enyém legalábbis). Remélem a többieknek is finom volt. A desszert mascarponés eper volt:
A wc-ben sok képet készítettünk, ajánlom lolita fotózáshoz a vapiano mosdóját! :D Most egy képet mutatok, ami a mosdó előtt készült, és kicsit homályos lett, de cuki!

A vapiano előtt:

Végre teli hassal elindultunk a WAMP-ra:
Őket ismerjük, valami celeb lolik, vagy mi:
Királynős integetések:

A harmadik asztalnál Nekohime olyan kincsre lelt, amit nem hiszek el, ha nem látom. Egy vízálló totebag, amiben két süti tökéletesen megegyezik a swimmer szoknyáján található sütikkel. EZTAMÁKOT!
Végigsétáltunk a WAMP-on oda-vissza, és a meleg úgy kiszárított bennünket, hogy innunk kellet egy jégkását. Nekohime epres-bazsalikomos-at iszik, mi meg valami piros bogyós-gyömbéreset ittunk. Finom volt.
aztán újjult erővel megindultunk haza, sokan fényképeztek bennünket, volt, akit én meg visszafényképeztem (csak nem lőtte a gépem a lézersugárt...):
Már az utcánkban sétáltunk a parkban, amikor a lányok ráleptek erre: (Pálmát nem tudtam úgy fényképezni, hogy ne legyen sötét.... Nekohime szerint az uzumaki kezd megjelenni rajta...)

Végül egy kis természet: "Lolik az erdőben"

Köszönöm lányok ezt a napot, nagyon jól éreztem magam!

6 megjegyzés:

  1. Jó kis nap lehetett^^ És szépek voltatok :)

    VálaszTörlés
  2. I can only say that you all are super cute!! It seems you had a great time! ^^

    VálaszTörlés
  3. Mi is köszönjük szépen a tegnapi napot, a többiek nevlben is mondhatom, hogy nagyon jól éreztük magunkat :) ♥

    VálaszTörlés
  4. Jövőhéten mehetek énis veleteeeeeek? *___*
    Mindenki Gigi-designban volt? ^_^

    VálaszTörlés
  5. Aztaaa :D Csak én vágok minden képen idióta fejet:D a legmókásabb amikor isszuk a jégkását. Nekohime meg Mery-chan tiszta normális, én meg mint valami elmebeteg :3
    Igeeen, mindenki Gigi style-ban volt, és én is nagyon jól éreztem magam^^ <3 és akkor amikor ugráltam, nem a koncert miatt voltam igazán feldobódva, hanem miattatok^^ (a koncert érzés az utána jött :D)
    <3

    VálaszTörlés