2010. július 25., vasárnap

Catherine cottage

A Catherine Cottage honlapján eredetileg gyermek esküvői ruhák és kiegészítők találhatóak. Mbok-on láttam egy vegyes lolita szettet, amiben a cipőbe ez a márkanév volt írva, és 24-es méretű volt, úgyhogy rákerestem google-en, és megtaláltam az oldalt.
A cipők és kiegészítők nekem nagyon tetszenek. A cipők 24-ig vannak, de találtam 25-ös méretet is.
Íme néhány cuki darab:
Néhány szandi a nyár kedvéért:


Cuki cipők:

Táska, ami sajnos icike-picike:


Egy kis hajbavaló:
Nézzetek szét ti is, szerintem olyan cuki dogok vannak! :D

2 megjegyzés:

  1. Összehasonlítottam, a rózsaszín cipő szerintem ugyanonnan van, mint a Bodyline-os, mert tényleg, minden szegmense ugyanolyan, a gyöngyöt leszámítva, ami viszont levehető. A másik cipő meg a csipkét nem nézve 85%-ban olyan, mint amilyet én vettem most.

    Szerintem kínában van egy alap gyár, amelyik több helyre elad cipőket, vagy ugyanazt a cipő fazont kis változtatásokkal szállítja különböző cégeknek. Tényleg kísérteties a hasonlóság...

    VálaszTörlés
  2. dehát ezeket leszámítva nagyon szépek akkor iiis *____*

    waaaaaaa azok a táskááák..miért olyan pirinyóóók??? ><

    VálaszTörlés