2010. július 6., kedd

Első párizsi csomag megérkezett

Délelőtt megkaptam Nanától a meta LP nyomkövetőjét, és eszembe jutott, hogy megnézem már a Párizsi csomagjaimat is. A csomagokat ugyan egyszerre adták fel, de a két kódnál mást írt a francia nyelvű nyomkövető, amit a google translate viccesen fordított. Szóval nem értettem. Még gondolkoztam is, hogy az a három betű, kötőjel három szám mit is jelenthet, majd amikor csöngött a kaputelefon, akkor jöttem rá, hogy az a magyar rendszám szabvány...
Megjött az egyik csomag, a napernyő később várható. Nembaj, margitsziget megvár! :D
A csomagban volt a macaronos zokni, a kardigán és a sweet candy cipőm. Rájöttem mégegyszer, hogy én ezt a fazonú cipőt imádom, teljesen más a fekete, nagyon jól fog mutatni a fekete macaronos zoknival a csíkos szoknyámmal és a fekete blúzzal! Csak legyen hidegebb! :D Meg fogom kérdezi a párizsi boltot, hogy tudnak-e rendelni egy pirosat is...Komolyan. Nem tudom, mi lesz velem télen, de még nem is érdekel!



2 megjegyzés:

  1. Nagyon édes minden! A kardigánon nagyon édes a hímzés :)

    VálaszTörlés
  2. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj de cukiiiii *w*
    tényleg nagyon édes a hímzés^^

    VálaszTörlés