2010. július 28., szerda

Epres shake paróka

A mai napon megérkezett Hong Kong-ból a parókám. Nagyon tetszik, nagyon finom, puha anyaga van, szépen kidolgozott, igényes darab. Biztos vagyok benne, hogy még fogok tőlük rendelni egy Teáskávé-hamu szőke parókát (Code Geass Nunally-t), és három paróka tartó rácsot, amit nagyon könnyen el lehet pakolni (szétszedni).
A csomagolásra is figyeltek.
Köszönő levél.
Mikus kép, ha szeretnéd Miku, neked adom!
Paróka belülről.
Paróka, amikor rásüt a nap.
Nekem nagyon tetszik.
A Paróka rács: (HeeJin jelenleg egy konyhai törlő tekercsen pihen (nagyon szépen kitartja), Rózsaszínke -kinek még nincs neve- , pedig egy málnás szörpre ráhúzott wc papír tekercsen levegőzik éppen.)
Végül Nunally-s paróka, 90 cm hosszú:
Nézzétek meg ebay-en a boltot, és élvezkedjetek, nem a legolcsóbb parókák (HeeJin 3000 Ft-os ára egy csoda!), de nagyon jó minőségűek, formázhatóak, hőállóak, megérik az árukat, és később csinálhatunk csoportos rendelést is! Nektek melyik tetszik? BOLT ITT

9 megjegyzés:

  1. nekem ez a paróka a befutó:
    http://cgi.ebay.com/32-BLUE-BLACK-Long-Straight-cosplay-wig-HEAT-RESISTANT-/180538158364?cmd=ViewItem&pt=US_CSA_MWA_Wigs_Extensions&hash=item2a08e9ad1c

    tiéd is szép főleg a színe:)

    VálaszTörlés
  2. Úristen, ez hosszabb, mint az én hajam :DDD Mondjuk csak kb 10-15 centivel, de akkoris :D Awwww, ilyetakarooooook~~~

    Kíváncsi vagyok hogy áll neked a rózsi!

    VálaszTörlés
  3. Wonderland: Szeretnék én is kéket, de mondjuk a lila-fekete kombódhoz már túl sok szín, nem? :D
    Amúgy félek a kéktől... :)
    Ely: Naggyon cukin áll, és majd akarok fényképezőset megint, hogy a HeeJin-es hajam mellett ez mekkora kontraszt egy super sweet loli koordival... :D
    Ez a Nunally haj rettenetesen édes, amúgy valószínűleg Málna lesz a neve rózsinak. :D

    VálaszTörlés
  4. úristen, az a Nunnaly-s haj trú láv! :Đ gyönyörűek azok a loknik a végén *-----------* ♥
    Az epres is nagyon szép, tetszik, hogy nincs szemet vakító rózsaszín színe, hiszékenyeknek simán be lehetne adni, hogy festett eredeti haj (ami elméletileg megoldható, gyakorlatilag 1 hajmosás után ismét platinaszőke a delikvens). Alíg várom, hogy láthassam élőben! :Đ Hozod Eisenstadt-ba? ^^"
    (Nem idevágó kérdés, de az előző bolerós fotósorozaton rajtad lévő parókát mikor szerezted be? És ami a legfontosabb, hogyhogy nem posztoltál róla?)

    VálaszTörlés
  5. Nemigaz, Gigi, kicsinállak xD
    elfogyott a pénzem, és akkor eldöntötte, hogy jó, nem csinálok cosplay-t, vagy max egy hónap múlva, mikor lesz miből költenem. Eldöntöttem, hogy a Yoko cosplay-ről lemondok, drága paróka és cipő miatt, erre micsinálsz?:D:D:D Na micsinálsz? adsz nekem egy tökéletes parókát a Yoko cosplay-hez...
    Istenem, köszönöm. Nem, bocs, Gigi, köszönöm :D
    mite mite

    http://cgi.ebay.com/TENGEN-TOPPA-YOKO-40-RED-clip-ponytail-COSPLAY-WIG-/400139389615?cmd=ViewItem&pt=US_CSA_MWA_Wigs_Extensions&hash=item5d2a2a8aaf

    VálaszTörlés
  6. Mercyyke: Valamelyik parókát viszem, majd csinálok szavazást. :D
    Nana által linkelt parókák közül van, amiből azt hiszem Sakura is vett anno. Úgy elmaradt a posztolása, már nem is emléxem... :D
    Haruhi: NAGYON CUKI!!! ~sajnálom~ :) azé' ne csinálj ki lécci... <3

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszik a parókád:) Én majd olyan rózsaszínt szeretnék, mint amilyen Mintymixnek van. De addig is itt van a barna parókám, árban az is nagyon megérte szerintem:)

    VálaszTörlés
  8. Júj, nagyon jó a parókád ^^ és nagyon köszönöm a képeslap felajánlásod :)

    VálaszTörlés
  9. Gigi:igen a fekete-lilához sok lenne a kék=(de azért jó lenne egy kék paróka:)

    VálaszTörlés