2010. július 1., csütörtök

Fekete-fehér lolita

Az első fekete-fehér lolita ruhadarabom a babydoll fazonú karami JSK-m volt. Ezután jött a fekete HB-m, a fehér blúzok, zoknik, karácsonykor a bársony kabát, amit Nanától kaptam, majd a csíkos Sweet fruit a la mode parfait szoknyám, fekete ing és zokni, és szülinapomra egy bugyogó és egy masni. Sokféle koordinációt össze lehet állítani, egy valami mégis hiányzott. Egy cutsew. Igazából nem kimondottan fekete-fehéret kerestem, jó lett volna egy rózsaszín-fehér is, vagy sima fehér, de amikor megláttam Yahoo japan-on ezt az Angelic Pretty cutsew-t, akkor tudtam, hogy meg kell győznöm Nanát, hogy ez a fajta felső igenis Gigis. Lehet hogy nem lesz jó rám, de egy ilyen "kisebb" ruhadarabot könnyedén el lehet adni, vagy ajándékozni akár, de tudnom  kell, hogy milyen, és hogy áll. Párizsban anno a Baby boltban kardigánokat és ruhákat néztem, sajnos cutsew-kat nem, és a cipőket sem néztem akkor, azóta cipőben tudom, hogy L-es vagyok, de a cutsew még mindig ismeretlen terület. Remélem nemsokára megérkezik és újból lehet lolikarácsonyozni. :)
Mit gondoltok? Gigis ez a felső?






Mire ezt a posztot megírtam, Nana blogjában lett egy sale poszt, és ottvan egy rózsaszín cutsew... :D

2 megjegyzés:

  1. Látod, az univerzum! :D :D

    Szerintem amúgy a fekete-fehér nagyon jó kombó. Milyen lenne kifogni egy fekete-fehér csíkos Meta LP-t? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Nana posztjában is nagyon szép az a cutsew ^^

    VálaszTörlés