2010. július 8., csütörtök

Kis gonosz süti

Tegnap olyat alkottam, amilyet még soha. Fekete-lila-fehér cupcake-et pici halálfejjel, kérésre. Igazából én ajánlottam fel, hogy megcsinálom kép alapján.
Felhasznált anyagok: Fimo soft 6-os fekete, Fimo effect 602-es csillámos lila és Cernit number one fehér.
Kitaláltam, hogy rakok bele egy uzumakit (spirál), és nagyon szépen megtartotta a formáját, először az alkatrészeket kisütöttem, majd a lila habbal összeállítottam, és újból kisütöttem őket. Na ekkor a spirál elhajlott, és egy kiskanállal tartottam a helyén, míg ki nem hült. Mindezt a gyerek etetésével párhuzamosan. Nagyon vicces volt.
Egy dilemmám van még: rakjak a halálfej szemei helyére swarovski-t vagy ne? Vagy csak az egyikbe?

Munka közben: az alkatrészek már ki vannak sütve
Hátul:

Szárad a lakk:


Megszáradva: Legyenek szemei?

5 megjegyzés:

  1. Ahh, nagyon édes lett, és igen, csillogó szemek! :D

    VálaszTörlés
  2. Mindig elképesztesz =D
    A szemeket én is támogatom :3

    VálaszTörlés
  3. Wáá, de szép :D ez nagyon tetszik :3 szerintem nem mennek a csillogó dolgok a halálfejhez, de talán pont ettől lesz káprázatos^^ tetszik ez a lila ezzel a feketével :D wáh, a gothloli énem xD

    VálaszTörlés
  4. szemeket én is támogatom^-^nagyon jó lett..pont amilyet szerettem volna:)természetesen meg is veszem^^

    VálaszTörlés
  5. a címeket meg ezeket megbeszélhetnék mailon.itt a címem:horgab94@citromail.hu

    VálaszTörlés