2010. július 27., kedd

Pucc boleró variálás

Már elmúlt este 11, amikor kitaláltam, hogy most akkor írok egy blogbejegyzést a vasárnapi WAMP-os zsákmányomról. Két hete, amikor a lányokkal voltunk, már nézegettem, akkor 5200 Ft volt, és soknak tartottam, most 4500 Ft volt ráírva, és az eladó lány nekem adta 4000-ért, ami szerintem jó ár érte. Nos, a képek éjfél körül születtek, direkt homályosak, nem egyformák, éljen a házi barkács! :D
Fehér boleró: Pucc
Paróka: Hee Jin :)
Trikó: USE
Farmer: Mango
Először összekötöttem.

Szétszedtem.
Török ülésbe le, fejre felhúz.
Vállra lehúz.
Aztán csak úgy szorongatom.

Végül bohóckodás Hee Jin-nel... :D
Bézs és fekete <3

9 megjegyzés:

  1. Először fel sem ismertelek parókában, de meg kell mondjam nagyon jól áll! Jók lettek a képek, és nagyon tetszik a bolero! =D

    VálaszTörlés
  2. Valóban jól áll a paróka, és örülök, hogy sikerült bezsákmányolnod azt a nagyszerű bolerót! :Đ

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Lehet hogy így reggel, friss fejjel már nem mertem volna feltenni ezeket a képeket, nem tudom hogy nagyon gázul nézek ki, vagy elfogadhatóan... :D
    De éjszaka jó ötletnek tűnt... :D

    VálaszTörlés
  4. Tejóég! Nagyon jól áll a paróka! ^^ Először azt hittem, hogy az egy modell a képeken ^^ Nagyon jók lettek a képek.

    VálaszTörlés
  5. Kriszchan, azért ez túlzás, de köszönöm! :D
    <3

    VálaszTörlés
  6. Krisszchan nem túlzott, elösször énis néztem, hogy kire aggattad rám (helyettem :Đ), de miután közelebbről megnéztem jöttem rá, jééé ez Te vagy! :Đ

    VálaszTörlés
  7. hogy is mondjam...nem tudom nem vulgárisan:
    AZT A K*RVA!G*cire jól nézeeel kiiiiiiiiiii OwwwO

    én azt hittem vmi modellcsajszi...

    issssszonyújóláááááááááááááll *____*

    VálaszTörlés