2010. július 14., szerda

Shopping Tominak

Tegnap átjött unokatesóm, segített a nagyszoba ablakát lepucolni, és feltenni az új függönyöket (Jó meló volt, a függönyt méretre vágni, és vasalóval levasalni a szegőt...). Utánna elmentünk a Mom parkba, és a Kikába. A Mom-ban a Jacadiba mentünk Tominak piros nyári kisnadrágot, és nyuszis zoknit venni, a Kikába meg szőnyeget nézni.
Nem hittem volna, hogy lesz nyuszis zokni, van egy, amit most hord a gyerek, de annyira jó kis zokni, hogy szerettem volna egy nagyobbat is, és pont volt egy nagy, igaz nem kaptam rá 50%-os kedvezményt, csak 30-at... :( de apától kaptam egy keretet, és abból gazdálkodtam (na jó, túlléptem, de Ő is ott volt, így együtt léptük át). A végeredmény: egy piros-fehér csíkos kis tengerész mintás gatyóka, két zokni (az egyik a nyuszis), és egy galléros body (ebbe még nőhet).


Aztán a Kikában rájöttünk, hogy nem onnan fogjuk álmaink szőnyegét megvenni, de vettünk végre álló szárítót, mert a nagy szárnyastól már nem fértünk el, és nagyon praktikus szerintem. Legközelebb a diegóba megyünk szőnyeget vadászni. :)
A Tomi meg olyan kis csinos lesz.. :D kis tengerész, Nekohime tengerész JSK-jéhez pont illik... :D
Ma meg megérkeztek a nyári hálózsákok, amikre licitáltam, illetve a picike élete első fürdőgatyója is, amit szigorúan pelus fölé vesz fel. Hát nem cuki? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése