2010. augusztus 31., kedd

Búcsúzós gardrób poszt

Hát igen, elérkezett ez az idő is. Év eleje óta beindult a gardrób építésem, és mostanra eljutottam odáig, hogy ha valami jön, akkor valami megy. Nem is gondoltam egészen tegnapig, hogy a döntést ilyen gyorsan meg kell hoznom. Végül úgy döntöttem, hogy egy gardrób fényképezés keretein belül fogok elbúcsúzni a ruháktól. A rózsaszín macis ruhától a bonnet-jával, a Chocochip Cookie szoknyától és a fekete fehér karamitól. A kiszemelt darabról viszont még nem szeretnék szólni, mert még nem nyertük meg. Annyit azért elárulhatok, hogy nálam a legjobban csúfolt dolgokból lesznek a legnagyobb szerelmek loli témában.
Tudom, hogy nem mindenki örül ennek a posztnak, ezeknek a képeknek. Van akit kifejezetten zavar, hogy nekem ennyi burandóm van. Azokat most szépen megkérem, hogy ne nézze meg a képeket, ha pedig megnézi, és mégis rossz érzései vannak, akkor csak annyit kérek gondolja végig, hogy az elmúlt 11 évben mivel töltötte az idejét. Mert én munkával töltöttem. Így van nekem lehetőségem erre a burandókkal teli gardróbra. Én kifejezetten szeretem a gardróbos posztokat, sokat tanulhat/okulhat belőle mindenki. Az is aki épp építeni akar egyet és nem tudja, hogy kezdjen hozzá, az is aki már benne van az építésbe, és az is, aki csinálta és visszajelzéseket kap, hogy mi a jó és mi nem illik a cuccai közé.
Nem sorolom fel, mi micsoda. A képek szerintem magukért beszélnek.
Szekrényben:
Földön:
Ruhák:
Blúzok:
Szoknyák:
Bolerók:
Táskák:
Hímzések a felsőkön:
Zoknik:
Princess drop:
Tomi már tudja, hogy  a lolis cuccokhoz finoman nyúlunk:

9 megjegyzés:

  1. Minden gyönyörü, a szinek a formák a minták csak ámulok bámulok ^^ Igazán szép loligardób:) Picit sajnálom a macis ruhát, imádtam, gondolom hogy teis:) egyszer majd énis szeretnék egy hasonlót ^^

    VálaszTörlés
  2. wáow *-* Olyan szép ruhád vannak! Grat a gardróbhoz.^^
    Van közte rengeteg amit én szívesen megvennék. :D Szóval kíváncsian várom, hogy mit veszel legközelebb és mi kerül kiárusításra majd ;D

    Amúgy a hülyékkel és irigyekkel meg nem kell foglalkozni ^___^

    VálaszTörlés
  3. Wow, mármint wow :D
    Nem értem miért utálnának amiért burandod van, dolgozol, megveheted. Nekem nagyon tetszettek a képek, inspiráló volt nézni, hogy hova is akarok én is eljutni. A karamiért sír a lelkem, de tudom, hogy még jön az én utcámba. :D

    ~Yakaii más bloggerről :D

    VálaszTörlés
  4. jaj télleg minden gyönyörűséges *w*
    az a macis fog hiányozni nekem is :(

    VálaszTörlés
  5. Én is megsírattam a ruhákat, elbúcsúztunk. <3
    Aranyosak vagytok, köszönöm a pozitív visszajelzéseket, sokat számít nekem ez most! <3

    VálaszTörlés
  6. Én nagyon szeretem a gardróbos posztokat! Öröm látni hogy ennyi szép loliruhát :D

    VálaszTörlés
  7. Imádom ezt a posztot! Annyira jó, hogy van olyan magyar loli, akinek ilyen gardróbja van! Remélem, még sok lolinak lesz ilyen gardróbja (nekem is XD)!

    VálaszTörlés
  8. Tényleg sok mindened van. :) Én is szeretem a gardróbos posztokat, mert én még a tanuló stádiumban vagyok. :) Azért megnyugtató, hogy ennyi féle színű akad a tiedben is. :)

    Sok édes és szép dolgod van. :) Azért a cseresznyés ruháért teljesen odavagyok. Szerintem nagyon aranyos, meg hát cseresnyzés. *.*

    Nem tudom, miért írtad, hogy lesz olyan, akinek nem tetszik majd, hogy ennyi neves holmid van, de erre azt hiszem, illik a jópofa mondás: akinek nincs földje, vessen magára. ^.~
    Ha sokan irigyelnek, abból tudhatod, hogy valamit jól csinálsz, nem igaz? :D

    VálaszTörlés