2010. augusztus 17., kedd

Ó! Mary Jane!

Yakaii legutóbbi posztja felszakította teherbe esésem, óta elfojtott vágyaimat a nőies magassarkú cipellők iránt. A Ferragamomat sem hordtam azóta, csak a sportos, és lapos talpú szandik, cipők kerültek elő. "Nőiességemet" egyedül a lolita ruhákban tudtam kiélni, de tudjuk, ott más cipőket hord az ember lánya. Igaz a Ferragamom volt rajtam casual loliként Nekohime szülinapján, de nem hordom nap mint nap babakocsi tologatáshoz.
Valamikor ősszel/jövő tavasszal tervezzük, hogy megyünk Londoba (amennyiben Tomi is engedi), és a városon, a Hotel Chocolate bolton és a Harrods WC-jén kívül csupán egy bolt látványára vágyom: az Old church street-i Manolo Blahnik üzletre. Éppen a honlapjukat böngésztem, amikor figyelmes lettem egy japán online shopra, ahol rögtön meg is nézegettem a "sale"-es Manolo cipőket, és megláttam Mary Jane-t. Rózsaszínes bézsben. Isteni. Ha már kitoltam/óvodába küldtem mind a négy gyermekemet, és úgy 50 évesen (talán) osztályvezető lettem (bilibe lóg a kezem), akkor lesz egy Mary Jane-em. Elkezdtem számolgatni, hogy most, hogy 50%-al le van értékelve, plusz a shopping service fee, plusz a járulékos költségek, mennyibe is fájna ez a gyönyörűség. Eléggé fájna, azt hiszem halálosan. :D
Minden esetre kellenek ezek a kis vágyak/célok, hiszen ha összepunnyadnék, azt mondanám, hogy nekem így is jó, és nem akarok többet, jobbat, akkor megrekednék, és nem lenne hajtó erő, ami miatt küzdök. Persze nem egy cipőről van szó, vagy ruhákról. Cél a budafoki ház kerttel, a négy gyerek tisztességes felnevelése, az esti teázások a teraszunkon, a szép élet és az igaz barátok!

2 megjegyzés:

  1. szex és new york óta van egy kedvenc cipőm, ami pici szandálocska, magassarkú persze, és a szandál lábujjaknál levő pántjánál egy hatalmas, színes tollborítás található. Olyan kis édes... :3
    Nekem jelenlegi álmaim között egy 24 000 ft-os figura, meg egy 13 000 ft-os artbook szerepel :D na meg a többi 10 000-es vacak :D és ez még nem is a loli xD dolgoznom kell...
    Egyébként a lábfájáson kívül, miért nem hordasz magassarkút babakocsitologatáshoz?

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a post. Nagyon őszinte, főleg a vége. Én is valami hasonló indíttatásból hajtok célokért. Mert ha nem lenne semmi más, ami a családon kívül érdekelne, akkor sajnos idővel az ember megsavanyodna.
    Azok a cipők...Bár nem értem, mert a lolita cipők is kellően nőiesek számomra. De lehet ez csak az én meglátásom. :) Minden esetre szorítok, hogy meg tudjad egyszer venni. ^^

    Én amúgy eddig folyamatosan magassarkúba meg platformba jártam és csak most, úgy egy hónapja váltottam, hogy ha nem muszáj nem megyek mindenhova ezekben, tekintve baromi drága cipőkről beszélünk és nem kívánom tönkre tenni azokat. Így perpillanat az utcán, ha csak nem buliba vagy rendezvényre igyekszem, akkor skícsörz cipőben, vagy ciánkális bakancsban vagyok fellelhető. :D xd De ha tehetném én is, csak kizárólag csótányroppantókban járkálnék ^^

    VálaszTörlés