2010. augusztus 10., kedd

Soproni kirándulás / kulináris élvezetek tükrében

Mivel a soproni kirándulásunk alatt nagyon sok esemény történt, és egy posztba bezsúfolni nem lehet, így tematikusan szétszedtem.
Először jöjjenek az ételek, italok, amiket ettem/ittam, hiszen Nana olyan sok fantasztikus helyre vitt el bennünket, hogy emellett nem lehet csak úgy elsikkadni.
A vonatunk késett 40 percet, de még így sem tudtuk elfoglalni a szállásunkat, így elmentünk a Liszt szalonba, ami egy kiváló teázó/kávézó, szép, nagy nem dohányzó teremmel. Itt mimózával koccintottunk:
Egy fantasztikus gyümölcsös zöld teát, egy mézes melange-t ittam, egy citromos pitét, és egy fokhagymás sonkás-sajtos melegszendvicset ettem.
Isteni volt a citromos torta.
Este a Mediterránóban ettünk, kezdtünk egy Kir Royal-os koccintással:
Majd a rákos leves chilivel és zöldségekkel, na ez valami fantasztikus volt, nem véletlenül posztolok kajákról, mert tényleg gyönyörűek és finomak is voltak:
A rizottó is csinos volt, de nekem sajnos túl sós, amúgy finom volt:
Másnap a délelőtti városnézés vége soproni plázázás lett, itt volt ugyanis nyitva fagyizó/bolt vasárnap. Itt a fagyizóban epres limonádéval koccintunk:
Délutánra csúszott az ebédünk, ami gyönyörű is volt, és az utolsó morzsáig megettem, azt hiszem, a leggyorsabban végeztem... :D A Papa Joe's-t ajánlom mindenkinek! A lazac steakem:
Kíváncsi vagyok, ha ezt elolvassátok, akkor ki fog elmenni egy kis kajáért a konyhába.... :D Én kibírom! Este 6 után nem eszünk! :D

3 megjegyzés:

  1. Úúúú, guszta! :3

    *Jelentem én kimentem, de szerencsére semmit nem találtam amire rávethetném magam.. ._.*

    VálaszTörlés
  2. így éjfél után sikeresen kibírtam hogy ne menjek a konyhába, de tény hogy nagyon guszta dolgokat ittatok/ettetek! :D

    VálaszTörlés
  3. Így van, 6 után nem eszünk! :Đ kivéve ha igen. muhahahaha :Đ
    Öröm újra látni az isziket/esziket :) ♥

    VálaszTörlés