2010. augusztus 24., kedd

Vasárnapi mini meet

Vasárnap Loo szervezett egy mini meet-et, mert Noncsika nem tud eljönni a 25-i meetre.
A "vasárnapi templomba menős loli" koorinációm a következő volt:
Btssb: kardigán, póló, bugyogó, szoknya, zokni, cipő.
Angelic Pretty: táska.
H&M: hajba való masnik.
Bodyline fekete alsószoknya nincs a képen. (végül a napernyőt is vittük, de az sincs a képen)

A WestEnd-ben voltunk, először a Starbucks-ban kávéztunk, és finomságokat ettünk (itt jelezném, hogy a Starbucks-ban lehet melegétkezési utalvánnyal fizetni, ami nagyon hasznos infó szerintem). Én még nem ültem felül, hangulatos volt, és a légkondi csak úgy ontotta magából a hideget, tehát nem volt fülledt fennt sem az idő.
Amikor megérkeztünk Nekohimével, akkor már ott várt ránk Loo és Noncsika. Loo a kék "iker" ruhájában volt, Noncsika, pedig egy rózsaszínű Milky replikában. Ha lett volna a közelemben egy vasaló, akkor tuti megkérdezem Noncsikát, hogy kivasaljam-e a ruháját, de aztán rájöttem, hogy mi is gyűrödtek voltunk Eisenstadban, és végül nem csináltam hülyét magamból. :)
Míg vártunk Pálmára (mert elment átöltözni), addig hozzánk csatlakozott Noncsika barátnője, sajnos a nevét elfelejtettem. Aranyos volt, készített rólunk képet a Starbucks-ban.

A starbucks után sétálgattunk a bevásárló központban. Konstatáltam, hogy az Allee jobb hely, valahogy az élő fénytől kevésbé nyomasztó benne ücsörögni/sétálgatni. Noncsika napközben elárulta, hogy nincs rajta bugyogó, és nincs is neki egy se, persze néztem csodálkozva, és közöltem vele, hogy mindenképpen szerezzen be magának! :D Bementünk a Pussy Deluxe-ba, bizsu boltokba, ittak a lányok tápiókás trutyikat <3, és még a H&M-ben is bohóckodtunk egy sort.
















Mire hazaértünk, már hullák voltunk (szerintem Nekohime nevében is elmondhatom), de nagyon jól éreztem magam.
Köszönöm a meghívást (Mercyykének) <3.

2 megjegyzés:

  1. Nincs mit. Ha már nem tudtam menni, gondoltam terjesztem az igét :Đ

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinik voltatok ^,..,^ Tetszik a kordinációd! :)

    VálaszTörlés