2010. szeptember 2., csütörtök

Az új testvír

Soha nem gondolná senki, és bevallom, még én sem hiszem el.
Ma már biztosan más gazdára lelt a macis ruhám, és bonnet-m. A szoknya, és a karami is remélem megtalálja az új helyét, közben az új Gigi szerzemény remélhetőleg közeledik a shopping service raktárába, hogy utánna elinduljon magyarországra.
Mivel tegnap megnyertük, így ma már elmondom, hogy mi az a nagyon nem Gigis darab, amibe végülis azt hiszem, hogy beleszerettem. Nem volt szerelem első látásra. Ezt mindenki tudja. Erre egyszer csak berepült az ablakon egy kis nyílvessző, és pont az agyam azon részét találta el, ahol a "na most fikázom az Angelic Pretty-t!" központ található. Döbbenet, de akkor most elmodnom mit licitáltam, és ki jön a macis ruhám, a karamim, és a szoknyám helyébe: MILKY CHAN!!!!
Igen, én is meg vagyok még mindig döbbenve, és nagyon várom.
Tegnap mondtam is Nekohimének, hogy nem gondoltam volna soha életemben, erre Nekohime lazán közli, hogy Ő már tudta rég. :D Ilyenek ezek a barátok, mindent tudnak rólad! És még így is szeretnek! <3
A szett a következő szennyeződés miatt volt olcsóbb:
Ajándék alig használt OTK:
Még erre licitáltam, nem tudom, meglesz-e...:
A Milkys kabátot már túl soknak és túl drágának tartom, de ami még nagyon tetszik, az ez:
Sajnos nem találtam jobb képet.
Durva, nem?? Van egy Milkym!!!! :D

6 megjegyzés:

  1. Gratula! Fehér Milky! Én is fehéret akartam, de a múltkori meeten a lányok lebeszéltek a fehér Milkyről, szóval lehet, hogy talán a rózsaszín lenne az igazán nekem való. Lehet, hogy végül majd nem jsk-t veszek, igazából már a szoknyával is megelégednék, csak Milky legyen:)

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúha!!!! Na erre sossem gondoltam volna... És azt meg szabad kérdezni, hogy hogyan jött mégis a szerelem?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Sakura! Eddig csak egy barna szoknyát láttam mbokon, elég ritka, bár eddig igazán nem is néztem soha. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz a JSK. Nagyon.
    Kriszchan: hááát igen, én sem gondoltam volna. nem tudom honnan jött, egyszer csak ott volt a fejemben. Hopp, és kész. Én magam sem tudom megmagyarázni.

    VálaszTörlés
  4. Én láttam párszor rózsaszín szoknyát, de mostanában én sem nagyon nézegettem őket. Akár jsk-t, akár szoknyát veszek a végén, jó lenne szettként kifogni. A zokni nem olyan fontos, mert van SS őzikés zoknim, ami majdnem olyan, mint az igazi,csak rövidebb, de a masnit nagyon szeretném. Egy ideig gondolkoztam a replikán, de mivel a Milky az egyik olyan print, ami miatt megtetszett a lolita, ezért nem baj, ha később lesz meg, de az eredeti AP-t szeretném.
    A JSK meg biztos jól fog állni!

    VálaszTörlés
  5. jaj hát cuki lesz rajtad sztem..és nem értem h miért nem Gigis...simán az:)

    de a legalsók aaaaaw... *w*

    VálaszTörlés
  6. Hát értem, van amikor az emberbe belecsap ez mint egy villámcsapás,azt már lehet tudni, hogy tied-e a 2 kiegészítő?

    VálaszTörlés