2010. szeptember 29., szerda

Emma

Szombaton délelőtt lesz Emma keresztelője, mi leszünk a keresztszülők, és ez nagyon jó érzés. Most lesz egy pótkislányom a fiam mellett. Nem gondolkoztam sokat, hogy mit adjunk a nagy esemény alkalmából. Egyértelmű volt, hogy valami örök darabot, ékszert. Az is egyértelmű volt, hogy az aranyból fehéret (mert Emma anyukája a fehér aranyat szereti, és nekem is jobban tetszik), ugyanakkor nem akartam egy keresztet, vagy más jelképet, valami személyre szólót szerettem volna. Így indult el a terv, és tegnapra el is készült a nyaklánc, ami remélem egész életében elkiséri őt. <3

9 megjegyzés:

  1. Ez már majdnem olyan, mint Carrie lánca! :) Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Sajnos Carrie láncát nem én terveztem, így jogdíjat sem kérhetek utánna.... :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Bizti örülni fog neki *.*

    VálaszTörlés
  4. Hát ha Emma nem is (mert 10 hónapos, és jobban örül egy finom gyümölcspépnek mint egy nyakláncnak) de a szülei remélem örülni fognak, és Emma is idővel. :)

    VálaszTörlés
  5. az biztos hogy mindenki örülni fog és értékeli a kreatív ajándékot:)

    aaah..az én keresztszüleimtől miért nem kaptam ilyet? >w< tökre teccett volna :D

    VálaszTörlés
  6. Egyetértek Harukával, én is örömmel vettem volna, ha kapok valamit a keresztelőmre..... de amennyire tudom, van róla egy fényképünk, illetve megtartottuk a gyertyát~
    Nagyon szép nyaklánc lett, biztos vagyok benne, hogy ha nem is kamasz korában (mert ki tudja akkorra mi lesz A divat :Đ), de a huszas éveiben örömmel teszi majd a nyakába ^^

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép nyaklánc. :) Nekünk is csak pár fényképünk van a keresztelőmről, aztán annyi. T_T
    Gigi, hogy ha tudnál írni a mailemre (harryo@mailbox.hu) a karamival kapcsolatban, mert én nem tudom a mail címed! ^^ Köszi! ^^

    VálaszTörlés