2010. szeptember 24., péntek

Legjobb reggelek egyike

Igazából tegnap történt, de csak most tutam leülni, és megosztani veletek is az örömömet. Szóval megérkezett a csomagom. Benne rengeteg Milkyvel. :D Ha ezt olvasnám mondjuk fél évvel ezelőtt, biztos jól kiosztom magam. :D
A csomag tartalma: Fehér Milky chan JSK hozzá tartozó headbow, és OTK, rózsaszín Milky chan karkötő és gyűrű és a világ legnagyobb csipkéjű bugyogója a Babytől 2008-ból.
A kosz, ami miatt a JSK- szett olcsóbb volt a headbow-n van:
Nem büdös, nem fog, nem lehet kiszedni, és belül van, szóval kimosogattam, ott maradt, de legalább így soha nem keverem össze más fehér Milky chanos headbow-jával.... Fő az optimizmus!
Pár csodás részlet a ruhából:
A bugyogó gyönyörű vastag dupla csipkéje:
Én még ilyen csodálatos bugyogót nem láttam, és tényleg van benne anyag. Miután leütöttem ezt, láttam fele annyiért is burando bugyogókat, de fele annyira sem voltak szépek, szóval abszolút megérte.
Végül, de nem utolsó sorban a bizsuk:
Mivel itt volt nálam Nekohime Milky chan ruhája (valaki szeret vasalni azé), így egymás mellé tettem őket, és íme. Két teljesen különböző ruha, és mégis ugyanaz a print.

8 megjegyzés:

  1. úristen Gigi ez annyira gyönyörű *__* a Milky nem tartozik a dreamprintjeim közé, de most úgy meghoztad hozzá a kedvemet :D

    VálaszTörlés
  2. Úúúú Yumeee!!! :D
    Vigyázz ezzel a Milkyvel mert veszélyes egy betegség! :D

    VálaszTörlés
  3. hát ez nagyon szépségeees~~ *w*
    alig várom hogy majd élőben is meresztgessem rá a szemem :D

    nekem nincs lolirasszizmusom nálam egyenlőek a loliruhák szal csak azt mondhatom hogy nagyon szép print-nagyon szép ruha~~sok boldogságot hozzá~~ ^^

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok hozzá:) Nagyon szép. Nem tudom, nekem mikor jön össze a rózsaszín, remélem, majd egyszer sikerül.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sok gratuláció hozzá :3 ^^ Én még úgy igazán sohasem láttam a printjét közelebbről, a csipkéjét (az ugye az? mert nem mindig tudom megállapítani, hogy az az-e, vagy csak valami hasonó a JSK alján...) sem vettem nagyon szemügyre, de most így nagyon bejön :3

    VálaszTörlés
  6. oahh O.o Nagyon szép. Bár, nem az én stílusom, de mindig ámulva nézem az ilyen sweet ruhákat!


    Jut eszembe...newyorkerbe árulnak őzikés nyakláncot. ha nem tudnám azt hinném, hogy MilkyChanos. ^^ Barátnőm is megjegyezte, hogy ez tipikus lolable darab. :)

    VálaszTörlés
  7. Jesszus, most nézem, hogy ennek még a csipkéjén is Milky-k vannak. O_O

    VálaszTörlés