2010. szeptember 17., péntek

Már megint csak a parókára gondolok...

Visszajött szabadságról a Cosplaywig, és azóta nincs Nunnally parókájuk. :(
Ezért elkezdtem nézegetni, hogy mit is vennék, és nem szeretnék félre nyúlni. Van egy kettő, ami tetszik a Cosplay Wig-nél, de van egy új bolt, ahol szintén találtam két nagyon tetszetős parókát. Mind más, mindegyik másik  énemnek tetszik. Szerintetek? Kérek szépen véleményeket!
Taiwan:
Kasane Teto:
És végül, de nem utolsó sorban Kanashimi, aki sötétebb kicsit Nunnally-nál, és rövidebb, de amúgy is félek a nagyon hosszú parókáktól:
Taiwant bármikor fel tudnám venni bármihez. Kasane-t amikor nagyon pörgök, és Kanashimi-t pedig amikor szürke vagyok. Melyiket válasszam? Vagy egyiket se?
Nem mintha lenne most rá pénzem, de talán jövő hónapban.... :D Addig is agyalhatok rajta! <3 Az ingyé van!

6 megjegyzés:

  1. Szerintem a Kanshimi néz ki a legjobban, de a Taiwan is nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem határozottan az első tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Kanashimi nagyon szép, nem szürke, és te sem szoktál az lenni :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem Taiwan tetszik a legjobban. :) Kanashimi pedig nagyon érdekes színű, s nem mondanám, hogy szürke. =)

    VálaszTörlés
  5. Kanashimit választottam, remélem 10 nap múlva örömömet fogom kifejezni a színével kapcsolatban... :D

    VálaszTörlés