2010. október 19., kedd

10.17. Vasárnapi meet Kanashimival

Mivel mások már úgyis leírták a blogjaikban a meet javát és savát-borsát, így én csak magamról fogok írni, és főleg a készülődésről, na jó, meg kicsit a meetről is.
Nagyon készültem erre a meetre. Szegeden nem volt elég időnk elkészülni, sminkelni. Tudtam, hogy a Rose Jail-hez és az egész őszi hangulathoz szeretném felvenni Kanashimit, de féltem, hogy a nagy fehérségben és szürke hajban teljesen beszürkülök. Kerestem YouTube-on sweet lolita smink tutorialt, megnéztem egy Angelina Jolie smink tutorialt, és még a Harajuku Lovers parfüm reklám modelljének sminkjét is analizáltam. Az alapozómhoz kevertem egy kicsit sötétebb színt is, amit akkor vettem, amikor az esküvői sminkhez kerestem alapanyagokat. Úgy érzem, hogy most klasszisokkal jobb lett a koordinációm és az egész kinézetem mint szegeden, szóval akkor bemutatom Kanashimit a vasárnapi képeken keresztül:
A Margit hídtól nagyon féltem, mert a sweet candyt (cipőmet) már megszivattam Eisenstadtban, és féltem, hogy nagyon mocskos lesz a hídon. Szerencsére nem lett baja, figyeltem a kakikra is, ez is jól sült el. A japán kert a sziget másik végében volt, így egy őszi egészségügyi sétát tettünk, ami igazából jól esett, az hogy fáztam, csak a saját hibám. Azóta vateráztam egy fehér kabátot, szóval ezt a problémát is megoldottam.
A gólem felé sajnos nem volt túl jó a hangulat, de mire leszálltunk a villamosról, már egészen vidámak voltunk, Luluval is tudtam picit beszélgetni, és ennek örülök! Ő volt a nap hőse, le a kalappal! :D
A gólemben benyomtam két epres forró csokit, meg egy teát, és igaz kevesen voltunk, de nekem így is jó volt. Kishinek én voltam a legszebb, és ennek annyira de annyira örültem, úgy meglepődtem, tényleg!! A globális ölelést pedig tessék gyakorolni!!!
Már nagyon várom a 30-i meetet, remélem sokan leszünk!!! Még van 10 napom, hogy kitaláljam mit veszek fel!!! :D

3 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a smink nagyon jól sikerült, és nagyon feldobja Kanashimit. Amit még el tudnék képzelni hozzá, az a tincses műszempilla, épp csak 3-4 tincs a szem sarkába, nem is a leghosszabból, hanem a közepesből, mert az még adna egy szép ívet a szemformának (ami ezekkel a színekkel kicsit ázsiai formájú lett, gratu hozzá!) :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek voltatok! *-* Egyre jobban igazi Loliták lesztek. :)

    VálaszTörlés