2010. október 21., csütörtök

Egy lolita téli szükségletei

Ez a kérdéskör minden lolita életében felbukkan. Tavaly nem vettem csizmát, se kabátot. Egy terhes kabátom volt, és dagadt lábam, így áttettem a vágyaimat jövőre. Ami most van. Nem tudom, hogy az Amerikai csizmás LP-k hatására de hirtelen sok használt csizma került fel EGL Sales-re, köztük egy, ami az álom csizmámhoz nagyon hasonló. Ráadásul az eladó németországban él, így még a posta sem volt drága. Szerencsésen (egy "kis" külső segítséggel) enyém lett a csizma, íme a képek:
Van rajta karcolás, de fehér pasztával eltüntethető, és nagyon elégedett vagyok vele, nagyon jó vétel volt.
Ugyanakkor a kabát témát is boncolgattam, és egy ideje tudtam, hogy nem burandot veszek, inkább egy loliable-t vaterázok. Szerencsésen ez is sikerült, tegnap megérkezett a kis gyapjús, és az éjszaka leple alatt kapott új gombokat is:
Eredeti gombokkal:
Szív gombokkal (nagyon kíváncsi vagyok, hogy fogják bírni):
Nem tudom, csináljak-e a hátára valami masnit... Szerintetek?

4 megjegyzés:

  1. Jááj, de szépek *-* *w*

    Szerintem ne rakj rá masnit. Azzal egy kissé 3éves kabátkája fílinget árasztana, ami elüt ettől a gyönyörű kabáttól.

    VálaszTörlés
  2. Én a derékpánt hátsó részére el tudnék képzelni egy masnit, amolyan AP stílusban - bársonyból, amiken kis swarowskik csillognak. Tudod, mint az a Kidsyoyo's kabát, amit mutattam... nekem az ilyen csillogó masnik nagyon bejönnek.

    Szép ez a csizma. Jó is annak, akinek vékonyak a lábai! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik mindkettö ^^ Nekem hamár lolikabát simán passzolna a hátuljára egy szép masni ^^

    VálaszTörlés
  4. Az a csizma nagyon tetszik! *_* Meg a kabát is cuki. ^^ Írtam Kishinek, de még nem válaszolt. T_T

    VálaszTörlés