2010. október 29., péntek

Loli vagy nem loli

A szerdai nap tipikusan az a "dolgozós" nap, amikor valahogy sosem sikerül dolgozni. ^^'
Múlt héten még mindketten azt hittük, hogy ezen a szerdán majd jól dolgozunk, aztán írt Loo, hogy jönne HB-t felpróbálni, és az a nagyszerű ötletem támadt, hogy akkor már lolitáskodjunk együtt, és írtam akinek tudtam, hogy legyünk egy kicsit többen loliban vagy nem loliban.
Végül Miku, Haruka és Pálma is csatlakozott hozzánk, és bár Haruka és Pálma is jelezte, hogy nem loliban lesznek, casual loliztak, és igazán kitettek magukért!! Miku is csini volt nem loliban is... :D
Jót beszélgettünk, voltak mindenféle nagy élettörténések, és hát igen. Attól mert lolitáskodunk mindenkinek zajlik a kis élete a saját medrében, a suliban, a munkában, a családban, idegen barátokkal, akiket nem ismerünk, de a tipikus sztorikra nagyokat bólogatunk, és ez most jó volt, na. A végére már olyan voltam, mint aki be van szívva, globális világbékéről és közös szivárvány hányásról "dalolásztam", nahát ilyen is kell.
A parókások:
Miku és Haru:
Voltak ilyen olyan kérdések, kommentek, de ezek csak erősítik bennem a lolita életérzést.
Ti hogy élitek meg ezeket a századik, százegyedik alkalommal feltett kérdéseket? Van amikor még a bunkózásnak szánt kérdésre is tudtok kedvesen válaszolni, és van amikor a kedves bókot is sértőnek érzitek? Vagy mindig ugyanazok a loliták vagytok idegenekkel szemben?

2 megjegyzés:

  1. Paroka-gang :D orulok hogy megint felvehettem a sajatom :3
    Kar h a hb nem lett jo:(
    Holnap pedig folytatodjon a szivarvanyspricceles! :D

    VálaszTörlés