2010. október 6., szerda

"Nem mindegy, hogy királykisasszony, vagy csak falra hányt borsó!"

Történt egyszer, egy vasárnapi napon, hogy a kis családommal elmentünk egy second hand üzletbe. Főleg férfi ingeket kerestünk, és találtunk. Hosszú sor várakozott az öltöző fülkék előtt, így volt időnk Tomival babakocsikázni a ruhák között. Már a női blúzokat végignéztem, de mikor megint elgurultunk a sor mellett, egy ott dolgozó hölgy kipakolt egy addig nem látott loliable blúzt. Fehér pamut anyag, olajzöld pamut csipkével, gyöngyhatású gombokkal. 3 gomb hiányzott. Belenézek, és rögtön nyomom a telefont, felhívom Nanát, hogy úristen, találja ki, mit tartok a kezemben...Nem találja ki. Elmondom: EGY VICTORIAN MAIDEN blúzt tartok a kezemben!!! Visítás! A gyerek gügyög, az emberek hülyének néznek. Örülök. Nana nem hiszi el, én sem, aztán fizetés miegyebek után azért ott valami piszkálja a csőrömet. Várjunk csak! Nézzük csak meg azt a cimkét mégegyszer! Ó-óóóóóó
A blúz csupán egy Victoria Maiden. A cimke hajtásánál hiányzik az N betű. Nah, mégsem vagyok istencsászár mákos sznobloli. Semmi gond, ezzel a beégéssel már nem hívok fel senkit, csak közzéteszem itt, hátha lesz valaki, aki együtt nevet velem. Így jártam. Mivel van három fehér blúzom, és semmi olajzöld print, így kénytelen vagyok megválni Victoriától, de azért jó volt, na.

A cimke:

8 megjegyzés:

  1. :D hát megesik az ilyen. xd de ettől függetlenül egy nagyon szép blúzocska és meg is venném, ha nem olaj zöld lenne a csipke. :'(

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy! :D Ugye milyen szép, nekem is tetszik, sőt a férjem azt mondta ne adjam el, de tényleg nincs semmi zöldem, amihez illene... :/

    VálaszTörlés
  3. Jajj XD Már kezdtem nagyon irigy lenni XD De amúgy nagyon szép blúz

    És követelem a turkáló megnevezését és pontos címét :) Ahol ilyeneket találni oda érdemes benézni~

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép blúz. Szerintem nagyon jó fogás volt, még így is:) Én a múltkor az Orsayban találtam egy loliable bolerót, meg is vettem, és az a jó, hogy hétköznapra és még ünneplőnek is jó. Én majd egy rózsaszín blúzt szeretnék, nagyon kellene egy. És persze egy Milky JSKt:)

    VálaszTörlés
  5. Mekkora lenne egy Milky JSK-t találni egy turiban. :D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem már az is nagy dolog lenne, ha rózsaszín plüss őzikét találnék, ami hasonlít Milkyre. Kriszchanék bebizonyították, hogy ez sem lehetetlen:) mondjuk most megfogadtam, hogy egyelőre nem veszek több plüsit (macinyuszi kivételével), sem párnát.
    Jó lenne egy Milkyt olcsón kifogni. múltkor 200 dollárért láttam egyet, de az csak önmagában volt, én pedig masnival együtt szeretném.

    VálaszTörlés
  7. Enshu: Én notorikusan Háda turikba járok.

    VálaszTörlés
  8. Amúgy szép ez a blúz. :) Nekem is többet kellen turkálókba járnom, de valahogy mindig elfelejtem. XD Írtam Neked mailt, remélem megkaptad! ^^

    VálaszTörlés