2010. október 24., vasárnap

Rózsaszín vagy fehér?

Egyetlen képem van a 19 napja kifizetett, és végre tegnap előtt elpostázott parkámról:
A kommunikáció nem volt egyszerű, alig tudtam kábé elérni, hogy 17 nap után nagy kegyesen feladja a postára..., de úton van, a nem tudom milyen színű parkám. A kép alapján nagyon rózsaszínes, másik képet nem kaptam, de van egy szép képem mindkét fajta parkáról, és ezzel összevetve nekem úgy tűnik, hogy a hímzés és a szőr erősebben látszik az alapszínhez képest. Szerintem fehér. :)
Szerintetek milyen színű?

4 megjegyzés:

  1. Inkább fehérnek néz ki ezen a fotón, csak a pompomokhoz viszonyítva sokkal világosabbnak tűnik, de egyrészt mindkettő passzolna a ruhádhoz, msárészt meg legyen meglepi! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is fehér. A jobb ujja (ami a kép bal oldalán van ^^") alján majdhogynem látszik, hogy milyen világos.

    VálaszTörlés
  3. Látom, gyűlnek szépen a Milky cuccaid ^_^ Nekem ez a parka az egyik álmom volt, a Milky kabátkával együtt, mára már csak a JSK és a masni és a Milky sál maradt a wishlisten. Szerintem is fehér. Neked fehér a jsk-d is, de egyébként mindkét szín nagyon jól állna hozzá, a fehér is, a rózsaszín is.

    VálaszTörlés