2010. október 12., kedd

Vasárnapi dilemma

Ma nagyon jó háziasszony, anya és diák voltam. Főztem, mostam, takarítottam, a gyerekemmel sokat nevetettünk, játszottunk, tanultam két óra hosszát (amíg aludt), szóval mostmár nagyon elégedett vagyok magammal, így kicsit foglalkozok egyáltalán nem fontos dolgokkal: Mit vegyek fel vasárnap???
Az első ötletem a rózsaszín ruhám volt, valami ilyen koordinációval (a vasalgatásra nem volt időm):
Aztán annyira sütött ma a napocska, hogy arra gondoltam, héé, mi van, ha ilyen szép nap lesz vasárnap, és utoljára idén fel tudnám venni még a rose jailt és a sweet candy cipőt...:
Szóval mit csináljak??? :D

4 megjegyzés:

  1. So sweet clothes.It would be nice to have friends:)

    VálaszTörlés
  2. Kérlek szépen, hogy mindenképpen a Rose Jail-t vedd fel, ha ilyen szép idő lesz^^Nagyon szeretném egyszer már úgy is látni rajtad, hogy tudom, nekem is kell az a ruha :3 És szerintem az jobban illik az őszi hangulathoz :3

    VálaszTörlés
  3. Most így egymás mellett látva a kettőt, a Rose Jail talán jobban alkalomhoz illik. Ősziesebb. Legalábbis kültéri programhoz/fotózáshoz.

    VálaszTörlés