2010. november 13., szombat

Giveaway

A héten valamelyik nap kerestem egy hajráfot, és kihúztam az egyik fiókomat, ami tele volt olyan cuccal, amiről már azt sem tudtam, hogy létezik. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy inkább elajándékozgatom, és akkor lesz újra egy kis helyem a fiókomban. Korábban mindig az unokatesóim kapták ezeket a dolgokat, de mivel már alig találkozok velük, ezért most itt és most el szeretném ajándékozni az olvasóimnak. Kérlek, hogy ami tetszik, arra kommentben csapj le, el tudom postázni (azt neked kell fizetned,), de el lehet jönni érte, illetve meetre is elviszem szívesen. CSAK VIGYÉTEK!!!! ÁR: 0Ft.
Fülbevalók: mind bizsu, hajráfok: fekete virágos: Vero Moda, pöttyös: Bijou Brigitte, kék, fehér, fekete: H&M; piros-fehér karkötő: Bijou Brigitte; szem/száj festék: Chanel (valószínűleg már lejárt hivatalosan, de nem látszik rajta, csak baromira élénk nekem); rúzspaletta: Kryolan.
Aki először kommenttel valamire itt, azé a cucc!!!!

15 megjegyzés:

  1. Le szeretnék csapni a fekete virágos hajpánta, és a Kryolan r.palettára.

    VálaszTörlés
  2. Lestoppolnám a macis fülbevalót, és azt a piros karkötőt, ha az karkötő :D

    VálaszTörlés
  3. jahamm, meg a cseresznyés fülbevalóra is! De csak ha lehet :)

    VálaszTörlés
  4. Nekohime: OK
    Cchan: OK, persze, ez most erről szól... :)Majd írd meg légyszi, hogy eljössz érte, vagy meetre vigyem.(a karkötő ilyen lánc, és arról lógnak a különböző bogyók)

    VálaszTörlés
  5. Én a H&M hajpántokat szeretném!

    VálaszTörlés
  6. Sakura: mind a három színt?

    VálaszTörlés
  7. Ha nem lesz rá jelentkező, akkor igen:) Nekem nincsenek ilyenjeim és nagyon megörültem, hogy megláttam őket. De a fehéret és a feketét tutifix. Igazából nem tudom, hogy állna nekem a sötétkék.

    VálaszTörlés
  8. lehet, hogy megyek a 20-i meetre, de ha nem, akkor eléggé be leszek táblázva (Fránya DÖK-ös tevékenységek... ¤.¤), és akkor csak a karácsonyi meeten leszek.

    VálaszTörlés
  9. Én a piros pöttyös hajpántot néztem ki magamnak ;)Nagyon tetszik a színe :D

    VálaszTörlés
  10. Hú én a Chanel palettára lecsapnék, már ezer meg egy éve keresek olyan jó kis vörös színt. :)
    (És úgy néz ki ott leszek jövő szombaton, szóval ott találkozhatunk ^^)

    VálaszTörlés
  11. Én fix, hogy nem leszek ott a meeten szombaton :(

    VálaszTörlés
  12. Hú, én a kék bogyós fülcsit szeretném, és a macis alattit :DD

    VálaszTörlés
  13. Hű, szabad nekem esetleg a zöld-fekete fülit? Csak ha nem pofátlanság így félig ismeretlenben... Zöld <3

    VálaszTörlés
  14. Maradt két fülbevaló, azokat odaadom ma a Tomi keresztanyukájának, és akkor elfogyot minden! Köszönöm szépen a jelentkezéseket, kérem aki még nem írta meg, hogy a szombati vagy a karácsonyi meetre vigyem a cuccát, az tegye meg! Köszönöm mégegyszer!

    VálaszTörlés
  15. én megyek szombati meetre, ha kis késéssel is, de mewgyek ^^ Oda el tudnád hozni, ha te is jösz? *.*

    VálaszTörlés