2010. november 11., csütörtök

Hotel csoki és jókedvű ébredés

Tegnap este végre leszállt a londoni gép, és három nap után végre elmúlt az a nyomás, ami az egyedül álló szülők sajátja. Egyedül nehéz. Minden szépen ment, Tomival nem volt semmi nagyobb gond, de mindig bennem volt, hogy ha most valami baleset történne, akkor kit hívnék, hiszen a férfi a házban most kicsit messze van... nah, mindegy túléltük jelentem! :D
Még az utazás előtt kaptam egy sárga Hotels.com-os bögrét, és teljesen beleszerettem. Annyira nem szerettem a sárgát. Nem utáltam, mint a zöldet és a szürkét, de nem szerettem. Erre itt ez a bögre. Asszonygya: wake up happy. Milyen igaza van neki, ugye?! Nem tudom hogy ez volt-e az elindítója, de elkezdtem a sárgában is gondolkodni mint koordinálható szín. No, nem ez az erős sárga, hanem a lolis féle halványabb, ami például a Merry Sweet szoknyámban is található, illetve a meta LP-s blooming garden zoknimban.
Ti mit gondoltok a sárgáról, mint egy lolita koordináció színéről??
Ha Londonba utazás, akkor persze mindig Hotel Chocolat! Ez a csokoládé termesztő és bonbon készítő cég csak Angliában található meg. Már tavaly is szemeztem az Exuberantly Fruity válogatással, de akkor nem volt az üzletben. Most sem reménykedtem nagyon, és tessék, itt van! :) Ez az a kollekció, amiben SEMMI olajos mag nincs, és tele van gyümölccsel. Még egyelőre csak szagolgatom, és olvasgatom, hogy melyikben mi van. Jön még szomorú idő, amikor majd szükségem lesz ezekre a boldogság bombákra.

6 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem lolitában a sárgát, ha tehetném és rám jönne, biztos vennék magamnak egy sárga Snow Dot Tulle ruhát, vagy egy sárga Desserts OP-t, de nagyon sok print is jól mutat sárgában. Szemeztem a sárga sweet jam-mel, és bár magamon nem tudom elképzelni, de mondjuk egy Kriszchan-korú és alkatú kislányon egy sárga Milky Planet is nagyon cuki lenne.

    Abszolút nem kell félni a sárgától, mert szerintem mindenkinek jól tud állni, még a világos bőrű szőke lányoknak is. A német In-Style-ban volt egyszer egy válogatás golden globe és oscar ruhákból, ott láttam nagyon sok sárga estélyit olyan szőke típusokon, mint Renée Zellweger és Scarlett Johansson, és nagyon csinosak voltak.

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretem a sárgát, így számomra természetes, hogy ez megjelenik a ruházkodásomban is. =) Sárga kabát, sárga ernyő, hajdanán sárga nadrágom és cipőm is volt. =) Loliban is szeretnék sárgát hordani, egyik nagy kedvencem a már Nana által említett Milky Planet. =)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem a sárgát, de sajnos én pont azok közé tartozom (a párkapcsolatommal együtt ^^") akiknek kicsit sem áll jól. Tényleg imádom, volt olyan nyár, hogy szinte csak sárga (sárga-fehér, sárga-piros) cuccokat hordtam, de visszanézve a fotókat, hátőőő... Nem baj, hogy visszaszerettem a kékbe :D A sárga nagyon sápaszt (szürkés zöldesíti az arcom), és nagyon seszínű leszek tőle, még ha intenzív is az a sárga, akkor is. Ebből látszik, hogy inkább nyár típus vagyok, mint tavasz (igen, pont fordítva van a színeknél, mint ahogy az ember alapból gondolná...).
    De szerintem neked nem állna rosszul. Sőt~ A sárga loli koordinációk amúgy is nagyon különlegesek, nem sokan vállalják be, pedig nagyon jó tud lenni. Még ha nem is az élénk sárga, akkor is érdekes nagyon :)

    A bonbon meg gyönyörű! Még szerencse, hogy pont fél órája vettem magamnak csokit, így volt mit a számba nyomni, amikor megláttam a fotóidat, és összefutott a nyál a számban :D

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem a sárgát! ^^ Ha tehetném lenne egy sárga Milky Planetem. :D Még akkor is, ha nem állna jól. XD

    Amúgy egész fincsinek tűnnek ezek a bonbonok ahhoz képest, hogy már rájuk sem tudok nézni. :D

    A bögre meg irtó cuki! *_*

    VálaszTörlés
  5. A sárga Milky Planet nekem is tetszik. De ha rózsaszínben tudnám megszerezni, az is megfelelne.

    VálaszTörlés
  6. A sárgáról nekem is rögtön a Milky planet print jutott eszmbe mert az imádnivaló sárgában ^^ Én picit félnék ugyan egy ilyen élénk kordinációtól de másokon láttam képeken és nagyon szép tud lenni

    VálaszTörlés