2010. november 25., csütörtök

Ismét parókák

Legutóbbi rendelésünk a CosplayWig-nél elég későn érkezősre sikerült. Bár nagyon szép Kanashimi, és szerintem Nekohime parókája is nagyon jó választás volt, de már egy ideje nézegettem egy másik eladót, aki "ayanamisatoru" márkájú parókákat értékesít. Három parókán gondolkoztam már vagy három hete. Az egyik, aki végül kiesett Taiwan volt, akit korábban már posztoltam, és akkor is elvérzett Kanashimi ellen. A másik kettő viszont annyira különböző koordikban érvényesülne, hogy nem tudtam választani. Közben leértékelték a parókákat 15%-kal, és tegnap este úgy döntöttem, hogy lesz ami lesz, én megveszem mind a kettőt.
Íme:
HeeJin legutóbbi szereplése óta egyértelműen haldoklik, még nem dobom el, egyelőre egy hálóban és zacsiban fekszik a fiókban, mert kell az állvány az egyik újoncnak. Ha megérkeznek, lesz négy parókám, és azt hiszem, hogy valóban befejeztem ezzel egy időre a paróka vásárlást. ^^'
Ja, és végre válaszoltak a franciák, a piros szoknya már elfogyott, de volt egy másik szoknya, ami le volt értékelve, és nagyon jó színei vannak, de egyelőre nem tudok vallani a bűnömről, mert Sakura ki fog nyírni... ^~^'

4 megjegyzés:

  1. Előbb-utóbb úgyis rájövök, de karácsony alkalmából talán megkímélem az életed ^_^

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, hogy így nagyjából ismeretlenül rögtön beilletlenkedem egy kérdéssel, de látom eléggé érted ezt a paróka-témát (úgy értve, hogy honnan érdemes, honnan nem), és nekem most pont egy ilyen emberre van szükségem. ^^' (Ráadásul én még a paypal-hoz meg ilyesmikhez sem értek, ebben teljesen kezdő vagyok)
    Szóval, pont valami használható, eléggé valódinak tűnő, jóminőségű parókára lenne szükségem, és ehhez egy kis eligazításra is... megadom az msn címem, felveszel, ha nem gond ez? ^^' lestat_lioncourt[kukac]hotmail.hu (.hu-val van, nem írtam el :)]

    Bocsi, ha most pluszproblémát okozok a kérdezősködésemmel .__.

    VálaszTörlés
  3. Huh, elég érthetetlenül fogalmaztam, ne haragudj. ^^'' Magát a kérdést úgy értettem, hogy kitől érdemes rendelni... meg, hogyan működik/hogyan kell használni a paypal-t? ^^"

    VálaszTörlés