2010. november 25., csütörtök

Már csak kicsit bőgök...

Meghívott a párizsi AP bolt a december 19-én tartandó karácsonyi teaparty-ra. Már lenyugodtam, szóval huhh. Szép álom, remélem legközelebb akkor hívnak, ha lesz is a repülőjegyre pénzem. Azért ez egy nagyon szép gesztus tőlük, tényleg, és 19-én majd főzök magamnak egy nyugtató kamillás teát, és párizsra gondolok meg a szűk körű teapartyra, és bebújok a takaróm alá. <3
UPDATE: Megírtam a szép, kedves köszönős levelet, amiben megírtam, hogy nem tudok menni. Pont amikor elküdtem, Nana rámírt, hogy miért nem megyek vonattal...az olcsóbb is, és a vonaton alszok. Oda és vissza. Ez ugyan elég strapás, de az élmény valóban megéri. Így holnap felhívom a MÁV start-ot, és megkérdezem. Ha olcsó és kivitelezhető, akkor videónaplót fogok készíteni, és elmegyek. Ha nem, akkor is megpróbáltam. Gyorsan írtam Dominique-nak, hogy még megnézem a vonat lehetőséget, lehet hülyének néz, de ezt az egy esélyt még megadom magamnak. Hjajj... <3
UPDATE2: Sajnos háromszorosa a vonatjegy, mint amire én gondoltam, szóval nem megyek végül Párizsba.

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy nem tudsz elmenni :( Biztos jó kis party lehet. De kitudja, legközelebb már kijutsz rá :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Igazából már túllendültem a dolgon, és már csak azon izgulok, hogy szombatra megjöjjön a karácsonyi ajcsik utolsó adagja, és bízom a jövő nyári teapartyban! ^o^v
    A cipőd 28-a után érkezik meg, majd lefotózom, és elküldöm a képeket! ^^

    VálaszTörlés
  3. Awww ez nagyon rendes tőlük :)
    Rendeljük meg az Univerzumtól, hogy legközelebb akkor hívjanak amikor tudsz menni ^^

    VálaszTörlés
  4. jaj hát nagyon sajnálom:( de tényleg mennyire édesek már :) biztos meginvitálnak máskor is és akkor majd el is tudsz menni:)

    VálaszTörlés
  5. Gigi: Én anno így jártam a pesti FetishPartyval és most, a napokban derült ki, hogy nem tudom a barátomat meglátogatni "családi okokból" kifolyólag.
    De szerintem ha elég elszánt vagy, akkor jövőre kijuthatsz ;) Kitudja, lehet ezt is meg lehet oldani többes erővel. ^-^ Én egy nyílt partyira elmennék, mert érdekel, csak Párizs nagyon messze van X__x

    Ohh, nem győzöm megköszönni!!! *-* :) Mi lenne velem ilyen aranyos emberek nélkül mint Te is. <3

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok a támogatást, nagyon aranyosak vagytok!! <3
    DyingRose69: ez egy igen zárt körű party, nagyon kivételesek azok a lányok, akiket meghívnak, és épp ezért hihetetlen. Lehet Dominique-nak kell a friss hús... :D A loliták aranyosak!!! És szivárványt hánynak!! :D

    VálaszTörlés