2010. november 15., hétfő

Szombati loliták

Szombaton nagy terveink voltak Nekohimével. Azt terveztük, hogy 9-re jön, gyorsban felöltözünk, és irány a hobbybolt, a rövidáru bolt, a gyöngyös bolt és a sminkes bolt, és utánna egy jót ebédelünk, és rohanunk haza. Jó kis tervek, mi?! Na, úgy esett, hogy Nekohime késett, én már nem is tudom mikor ért ide, 10 után az biztos, de én akkor még bőven pizsamában csoszogtam a lakásban, és a csillagos hajcsatokat ragasztgattam. A lényeg, hogy délben el is indultunk, és eljutottunk szerencsésen a hobby és a rövidáru boltokba. Ezek után beláttuk, hogy innen csak egy út van tovább: menjünk egy kávét inni a Costába, meg Wellnes szendvicsezni, csak olyan lolisan. Azon a napon az emberek nagyon vicces kedvükben voltak: voltunk gésák, hellokittyk meg fellépők, jelmezbálozók. Általában azt válaszoltuk, hogy fotózkodni mentünk/megyünk/voltunk. Találkoztunk megint cuki pici kislányokkal, az egyik meg is simogatta Nekohime plüsscicáját. Marcipán nem volt velünk, amit én kimondottan hiányoltam, egyszerűen hiányzott az a gonosz terror aura...
Nagyon szépen sütött a nap, a parkban fotózkodtunk is egy picit ( a csillagos csatokkal, made by HSF):
Nekohime fújta a szappanbuborékokat:
Én meg találtam egy kisvirágot:
A boltok után egy kis kontrasztos fotózkodás következett a TÉR-en:
Az allee felé menet találtunk egy vonalat adó, szétvandálkodott telefonfülkét:
Megtaláltam a legtisztább ablakát:
A costában végre a megérdemelt kávéval, szendviccsel és sütikkel:
Végre nekem is vannak füleim! :D
Hazafelé megkértünk egy srácot, hogy fényképezzel le bennünket:

10 megjegyzés:

  1. Egyre szebbek és szebbek vagytok *-* <3 ahh

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlenül édesek vagytok ^______^

    VálaszTörlés
  3. Szépen vagytok koordinálva, nagyon cuki ez a lila-sárga kombó :)

    VálaszTörlés
  4. A Milky parka olyan cukor:) Egyébként van egy rózsaszín macinyuszi egl-en, ha esetleg érdekel:)

    VálaszTörlés
  5. A csillagos hajcsattok nagyon édesek~ Meg a telefonfülkés fotók is ötletesek ^^

    VálaszTörlés
  6. kawaiiii *w*

    olyan szépek vagytoooook~~~ <3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek ezek az összeállítások! *_* S a csillagos hajcsattok is tetszenek. *_* Gigi, légyszí majd egyszer sminkelj ki engem is. *_*

    VálaszTörlés
  8. nagyon gyönyörűek vagytok ^^ <3 Ezek a kordinációk *_* <3 ~~ imádom :)

    VálaszTörlés
  9. Hellokittyk... XD Ez nagyon jó! XD

    Nagyon jó képeket csináltatok és szépek voltatok. ^.^

    VálaszTörlés
  10. Sakura: amit láttam, azt 120USD-ért árulja az eladó, és most ahogy átváltottam, ez most több, mint a 81EUR, amibe újonnan kerül. :(
    Köszönöm szépen lányok a bókokat! Nagyon jól esett! ^v^ <3
    Ichigo: ez sajnos már idén nem jön össze, de jövőre összehozzuk az egyik meet előtt!

    VálaszTörlés