2010. december 9., csütörtök

ChocoMe

Sógornőm mikulásra egyedi csokoládét ajándékozott a férjének, és nekünk is megmutatta a ChocoMe oldalát, ahol egyedileg tervezheted meg saját csokoládédat. Fehér, ét vagy tejcsoki táblára, egyszerre 5 féle feltétet pakolhatsz fel maximum, a választási lehetőségek kínálata itt szerintem nagyon széles, még "aranypelyhek" is vannak, bár a felára igen borsós.  Nem olcsó a csokoládéjuk, de gondoljatok bele, végre olyan csokit ehettek, ami tökéletes, nincs benne olyan anyag, amit nem szeretsz, vagy allergiás vagy rá. Én például megőrülök, hogy a gyümölcsös csokikban majdnem mindig van mandula.
 Idén biztosan nem rendelek, mert karácsonyra való tekintettel csak januárban kapnám meg, amit ma megrendelek, de ha januárban veszek tejcsokit full málnás feltéttel, akkor írok róla review-t. Belegondolni is fantasztikus, hogy nem lesz benne mandula, csak málna, és lehet kis eper is vagy epercsokoládé cseppek... nyamm nyamm!
Csokit akarok enni!!! ^o^''

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki! Én sajnos az összes bolti táblás csokoládét a legnagyobb élvezettel vagyok képes fogyasztani, nincsenek nagy igényeim, csak csoki legyen, és kész :D De ettől függetlenül szívesen kipróbálnék egy epres banánosat vagy valami fehércsokisat ^^

    VálaszTörlés
  2. dejóó:) <3
    így tényleg nem lutri a dolog...
    nagyon tetszik az ötlet és a honlap!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó ötlet. <3
    Én a kiwiset kóstolnám meg, de nem hiszem, hogy meg fogom, mert jó nekem a Milka is. <3 ^^"

    VálaszTörlés