2010. december 1., szerda

Csomagbontások hete: 12.01. Angelic Pretty Paris csomag

A mai napon már nagyon vártam a DPD futárt, már nem remeg a kezem, mikor a kezébe tuszkolom a párszáz forint borravalót. Nagy az izgulás. Óriási meglepetésemre egy ajándék táskával is kedveskedtek, és megkaptam a törzsvásárlói kártyámat, aminek száma 330, és milyen vicces, a shopping service-nél is ez a számom! ^o^v
A kibontás után kivettem az ajándékokat, és így "csak" a saját felhasználású gyönyörűségeket láthatjátok most:
Bemutatom Sugár Lilikét, aki nagyon cuki:
Lili tappancs:
Végül megmutatom a Dreamy Doll House részleteit, összességében nagyon szép színű szoknya, egyik minta cuki, másik annyira nem, de majd megbarátkozok mindenkivel. A sárga gnóm egér kimondottan csúf, de vicces is. ^^' Dreamy Doll is furcsa fejet vág, de például a lila póni nagyon cukin alszik, nagyon összetett print, nagyon jól tudom majd koordinálni. Ez a szoknya engem várt a boltban leértékelve, csak ebben nem voltam mindig biztos.
Gnóm egér:
A csipke gyönyörű:
 Cuki póni:
 Illik a gyűrűhöz:
Gnóm egér cukorral:
Furcsa cukros nyúl:
Végül maga Dreamy Doll:
A masnijára az van írva, hogy "I AM A PAJAMA BAG". Nagyszerű. Ez mi a jó eget jelent? ^o^''
A sárga csipke mandzsetta tökéletesen passzol a sárga turizott offbrand kardigánomhoz. Nagy az öröm! <3

6 megjegyzés:

  1. <3 Nagyon szépek! Azért jófejek ezek az Éndzserik Plittysek, cuki az ajcsi is!

    VálaszTörlés
  2. vah O.o Nagyon csinos és mutatós a maga nemében.

    "I AM A PAJAMA BAG"- ez ha jól informált vagyok akkor azt jelenti,hogy -ÉN EGY PIZSAMA TÁSKA VAGYOK!- :Đ

    VálaszTörlés
  3. OMGOMG, Fantastic Dolly táska *____* A parfümös *_____*

    VálaszTörlés
  4. Juuuuj, az a pónibaba hihetetlenül cuki! Olyat kérek én is, ilyen kis alvóskát. :)
    Nekem annyira nem jön be ez a print, de Hozzád szerintem nagyon megy. Kíváncsi vagyok rá! :)

    VálaszTörlés
  5. A sárga pretty feliratú gyűrű nagyon jól néz ki. Jó dolog, hogy ennyi mindent kaptál hozzá. Pizsitáskába a gyerekek, miután felkelnek, berakják a pizsijüket. Ennyi a funkciója:) Cuki, hogy Dreamy egy ilyen pizsitatyó, ezt idáig nem tudtam.

    Itt egy nyuszis, ami hasonló alakú:

    http://www.priceninja.com/oskar--ellen-bunny-pajama-bag-3142639-p.asp

    VálaszTörlés
  6. Pizsamatáskaaa? :D
    Én mindig csak begyűrtem (na jó, behajtogattam) a párnám alá a pizsimet.
    Miket meg nem tud az ember lánya, ha loli. :D

    VálaszTörlés