2010. december 15., szerda

Janet Store

Tegnap este Amy & Tim-es képeket kerestem, amikor ráleltem erre a boltra. Nem tudom, hogy ismeritek-e, de Janet boltjában olyan kincsekre leltem, amiket itthon hiába kerestem. Amy & Tim-en kívül van itt Miki's sweet friends-es papíráru, Sanrio-s és San-X-es mindenféle, annyi, hogy nem is tudja az ember lánya, hogy melyikhez kapja az egerét. Én beletettem a shopping cart-omba, amit csak "megkívántam", és utánna kitöröltem, amire a legkevésbé van szükségem  a többihez képest. Így sikerült lefaragnom a harmadára a cuccot. ^^'
Jöjjön akkor pár cukiság, mindenek előtt Amy & Tim:
 Happy Go Lucky, itt azt hiszem pár képen Nekohimével magunkra ismerhetünk ^o^~<3:
 A Mickey-s bérlet és aprópénz tartó:
 Miki's matricák:
 Rilakkumás hűtőmágnes:
A posta relative drága, de nagyobb volumenű rendelés esetén ez a rendelt áruk arányaiban csökkenthető, így egyszerre a nagyobb vagy csoportos rendelést ajánlom.

2 megjegyzés:

  1. Ohh, de aranyos ez a Mickey-s kis táska!:)))

    Szép napot!
    xoxo
    Festy

    VálaszTörlés
  2. Innen már én is szerettem volna rendelni... Majd egyszer benne lennék egy csoportos rendelésben. ^^

    VálaszTörlés