2010. december 9., csütörtök

Karácsonyi meet képekben

A karácsonyi meeten nagyon sokan voltunk, voltak teljesen új lolik is, Noriko chant már most tudom, hogy nagyon bírom, bár csak kicsit beszélgettünk, sajnos KuroNoHanával nem beszélgettem, de olyan sokan voltunk, hogy konkrétan senkivel nem tudtam beszélni amennyit szerettem volna. Sakura megint felvette a parókáját, ennek örültem, csinosak voltak Lyonával hogy így összeöltöztek.
Lyonának én voltam a Secret Santája, és egy pár csipke madzsettát készítettem neki (egy egész napon keresztül!!^_^'') ami illik a sütis szoknyájához, egy cicás karkötőt, és egy mézeskalács házikó gyűrűt:

 Sajnos az egyik madzsetta szorosabb lett, mint a másik, ezért sorry mégegyszer.
Közös kép Nekohimével, aki a kis családunk karácsonyi ajándékát (közös megegyezésre mindketten a karácsonyi szoknyánkban voltunk) vette fel. Nagyon csinos és elegáns volt szerintem. ^^~<3
 Gyűrű halom:
 Csizmák:
Mielőtt elindultunk, jól felhúztam a bugyogómat a combomra, hogy ne látszódjon ki az alja, de sajnos lecsúszott, így most annyira nem tetszett, mert a szoknya csipkéje rózsaszín volt, de ami igaz az igaz, nem fáztam kinnt sem ebben a bugyogóban.
Az ajándékozásban nem mindenkinek sikerült eltalálni az igazi ajándékot, de Orsival és Yumével együtt könnyeztem, többször is meghatódtam, és annyira örültem, hogy a lányok is örülnek. Sajnos volt olyan is, aki tudomásul vette, hogy ezt kapta tőlem, és nem nagyon volt öröm, de ilyenek mindig vannak, ez elkerülhetetlen, bár azt reméltem hogy most nagyon rákészülök, és bepótolom a tavalyi kimaradásomat.
Ichigoval, Sakurával, Nekohimével:
 Norikoval, aki pozitívan csalódott a színes decora lolikban^^~<3:
 Mikuval, aki kipróbálta a decora lolit:
 Orsival:
A karácsonyi finomságok, én a szendvicseket készítettem: 
 Köszönöm lányok ezt az estét, jó volt látni és beszélgetni veletek!! Boldog karácsonyt és boldog új évet mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Annyira-annyira csodálatosak ezek a mandzsetták! Teljesen beleszerelmesedtem a mandzsettaműfajba a cicás karkötőt meg azóta majdnem mindennap hordom... Akár megy a ruháimhoz, akár nem, annyira cuki az a cica rajta! :)
    Köszönöm!!! ^^

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon szépek lettek a mandzsetták. *-* S a cicás karkötő is cuki. *_* Én nagyon örültem az esernyőmnek, köszönöm szépen! ^^ Azóta is mindenhova hordom magammal, csak mostanában nem esik az eső. :D Nagyon cukik voltatok ismét, az a lila paróka nekem most nagyon tetszik. <3

    VálaszTörlés
  3. Bár én csak sunnyogva szoktalak olvasni, kommentelés nélkül (kiélve sztalker hajlamaim XD), Neked és családodnak is békés ünnepeket kívánok~
    Ibu

    VálaszTörlés
  4. Sziiia!
    Sajni nem jövök, Prágában fagyasztom a fagyasztható részeimet keddig. :)
    Clobbáról kíváncsi vagyok, hogy mit írsz majd!! :)

    A gyümiket szeretem, de a virágokat jobban, a nagykocka-nagypöttytől viszont a világból kifutok. :D

    VálaszTörlés
  5. Ja, cipőt meg azért szeretem a magasítottat, mert picike vagyok, és amúgy általában nem hordhatok magasat, mert vagy soksok gyerek után rohangálok, vagy jobbra-balra megyek a városban a tanítványaimhoz, és néha erősen sietős a program. :(
    Alsószokit meg ebayről, Miss Selfridge, ilyen divatszoki, csak a csajtól rendeltem egy szoknyát is, és mivel pár font volt, gondoltam megnézzük, mit tud. legfeljebb megy tovább. :)

    VálaszTörlés