2010. december 18., szombat

Köszönet nektek!!!

Köszönöm a mai napot, a kitartás és az egész napos munkát Nekohimének! Köszönöm hogy pontosan érkeztél, hogy vidám voltál, hogy támogattál, hogy kiegészítettél, ha nem figyeltem, figyeltél, köszönöm a teát este és a salátát! Köszönöm a barátságodat!
Köszönöm a loliknak és a kezdő loliknak hogy támogattak, hogy odajöttek pár baráti szóra az asztalunkhoz! Köszönöm Yakaiinak és Harukának a vizeket! Köszönöm Liának a gyönyi nyakláncot! Köszönöm a HSF vásárlóinak a vásárlást, a kedvességet, hogy ott voltatok, és értékeltétek a munkáinkat!
Köszönöm a hónak hogy esett, és köszönöm hogy este már nem esett! Köszönöm a ruhámról leesett díszkövecskének, hogy oda esett, ahol megláttam, köszönöm Roronoa Zorronak a fotót (és Lynnek, a fotósnak)! Köszönjük a Holdfényes fiúknak hogy rendik voltak, és kaptunk mandarint is!
Végül, de nem utolsó sorban köszönöm a férjemnek, hogy egész nap Tomizott, és érdeklődött telefonon, és nem akadt ki, hogy este egyedül fürdette a Kiskakamakát.
Köszönöm, hogy ezt a napot még szebbé tettétek!!! <3

1 megjegyzés:

  1. Szerintem most szebb ruhákat láttam a lolikon mint összel, de most a réteges öltözködés miatt gyönyörű kabátok is voltak, ami nekem nincs.... de nem volt cica/nyuszi/maci füles sapka, pedig direkt vittem rá pénzt és fogadjunk h májusban persze lesz --"
    Anna Mio

    VálaszTörlés