2010. december 14., kedd

Lolita karácsony ajándékai

Az én Secret Santám Noriko-chan volt. A kedvenc soproni bizsus boltomból kaptam csattokat, tegnap az egyik masni bele is került a parókámba ^^v. Illetve a várva várt rajzot is mellékelte ami nagyon cuki, és Ely képeivel együtt nemsokára mennek a képkeret készítő nénihez/bácsihoz, és beépülnek meseországba Tomi szobájában. Egy kisfiúnak is szüksége van hercegnőkre, akiket a sárkányok megmenthetnek a gonosz királyfiktól. ^o^
Sajnos az össznépi ajándék fotózás meghiúsult, mert addigra az édességek belekerültek a pociba, és akkor az úgy nem teljes. Elnézést ezért, de mindenki  ajándéka bekerült a háztartásunk megfelelő részének keringésébe (mi??), szóval elpakolódott mindenki, használatban vannak az ajcsik. Nagyon örültem mindennek, és volt amelyik sütinél felmerült a kérdés: "Na, ilyenből van még??" ^o^~<3 Remélem jövőre is sütnek a loliangyalkák, és jövőre remélem én is kitalálok valami egyedi finomságot...nincs is jobb mint rögtön nassolni meet után, kifáradva, de boldogan!
Karácsonykor barna rózsaszínben leszek, és Noriko masniját teszem majd a hajamba. hihi.
Aztán szilveszterkor pedig lolitában szeretnék ünnepelni, remélem ez be is fog teljesülni!!^o^v
Ti felveszitek a loli ruháitokat az ünnepek alatt valamikor?

6 megjegyzés:

  1. A karácsonyi ajándékomat biztosan karácsonykor. :) Csak úgy sajnálom, hogy nincsen még csizmácskám. T.T HB-ben egy kicsit fázik a lábam. XD A szilvesztert pedig még nem tudom, de akkor is jó lenne loliban lenni. :)

    VálaszTörlés
  2. Tominak tetszett a paróka :)
    meg Anyumnak is...ő inkább meglepődött h "jéé ez nem is a te hajad" XD de nekem is tetszik olyan aranyos~ nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Én karácsonykor biztosan loliban leszek, szenteste a karamiban és tiszta fehérben angyalka leszek, első nap meg a piros csíkos szoknyámban, és most már van loliable fekete csizmám is, úgyhogy a lábam sem fog fázni. ^^

    VálaszTörlés
  4. Én karácsonykor tuti loliban leszek :), már csak azt kell eldöntenem, hogy miben :D.
    Szilveszterkor meg még azt sem tudom hol leszek, mit csinálok xD ,de ha úgy alakul akkor is szívesen lennék loliban ;).

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy tetszett! :D Reméltem, hogy van valami rózsaszín-barnád, mikor megláttam azt a csatot, azt mondtam, ezt direkt Milkyhez találták ki...

    Szerintem én is loliban leszek szenteste, a piros ruhám, amit ilyenkor rendszerint felveszek, túl vékony. Majd összerakok valamit.

    VálaszTörlés
  6. Majd igen, az Infantát, mert jó meleg és elegáns, illik az ünnephez. És a piros ruhámat is fel fogom venni:)

    VálaszTörlés