2010. december 22., szerda

Ünnepi hangulat

Tegnap délután a fiúk elutaztak, hogy este pizsipartyzhassunk a lányokkal. Bár nem voltunk sokan, de annál lelkesebben estünk neki a Ringu 0., 1., és 2. részének. Nekohime meg én Sadakoval álmodtunk, Miku föci dogáról álmodott, Sára korán elment, mert zenekari próbája volt, Őt nem tudtam megkérdezni.
Délelőtt reggelit, teát és kávét adtam a lányoknak, majd én is készülődtem a szülőkhöz. A taiwani csomagom is megérkezett, Nekohimével lelkesen bontogattuk, volt benne kis ajándék keksz meg cukorka is. Nekohimétől kaptam karácsonyra egy gyönyörű fehér órát, és ráragasztottam egy Rilakkuma fejet, és így aztán már végképp tökéletes loliable óra (Köszönöm mégegyszer!). A szerzemények:
Holnap vagy holnapután megérkezik a karácsonyi ajándékom is, már nagyon várom, a karácsonyfa díszítést, meg hogy Tomi mit fog szólni mindehhez... ^o^~<3
BOLDOG KARÁCSONYI ÜNNEPEKET ÉS BÉKÉS ÚJ ÉVET KÍVÁNOK NEKTEK!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Boldog Karácsonyt Neked is! ^^ Persze, elmehetünk majd teázni. :)

    VálaszTörlés