2011. január 29., szombat

1 év

Lassan múlik a 11 óra. Egy évvel ezelőtt ilyenkor már nagyon nehéz volt. Még 3 óra vajúdás volt hátra. Ilyenkor nagyon sokat gondoltam rátok, a barátaimra, a szeretteimre. Ez most nem egy éves értékelés. Ez most köszönet nyilvánítás NEKTEK!! Köszönöm, hogy egy éve ezen a napon támogattatok, hogy velem együtt örültetek és sírtatok!! Köszönöm a szeretetet, amit nem biztos hogy megérdemeltem, de örökké megmarad az emlékezetemben!! Vigyázzatok magatokra, és legyetek boldogok, legalább annyira mint én voltam egy éve, és vagyok most is!
Remélem az egy éves kisfiam mosolyán keresztül át tudom adni a hálámat, és kis boldogságot tudok csalni a szívetekbe!
Ma tartottuk a Tomi tortázását, több okból is: Apa holnap focizik, és az Auguszt is csak ma van nyitva.
Tomi tortáját az auguszt cukrászdából rendeltük, eper csoki mousse tortát. Unokatesóm ott dolgozik, kicsit ezért is, de legfőképpen azért mert tudjuk mit kapunk a pénzünkért. ^^
Tomi rövid ujjú galléros bodyban és kék kapucnis pulcsiban kezdte a napot: (éppen takarítunk)
 Majd a bodyra felvettünk egy fehér kardigánt az ünnep miatt:
A rövidujjú body szerepe fontos: krémezzd össze magad bátran fiam!!
 Elfogyott a torta, anya megette:
 Mosdás, és átöltözés után játszottunk a házzal:
Anyának is tetszett a ház, meséltem neki a feldíszítés terveiről, hogy a cserepeket mézeskalács ház szerűen szeretném kidekorálni, a belsejét meg együtt még kitaláljuk. Terveim szerint lassan haladunk, és karácsonyra elég elkészülnünk az első saját házunkkal. :D Szép munkához idő kell! <3
Jól elkalandoztam, megyek vissza tanulni, nektek meg sok puszit küldök!!!

11 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot!! :)
    Tündéri kölök, ezt továbbra is fönntartom. :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot Tomitominak :) ♥♥

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot Tominak =D <3

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot Tominak! :))

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot! Olyan aranyos <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon Boldog Szülinapot!^^ :) :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük szépen a köszöntéseket!!! <3

    VálaszTörlés
  8. Aww, boldog szülinapot Tominak!! ^^
    A ház pedig nagyon szép, kíváncsi leszek milyen lesz év végére. :)

    VálaszTörlés