2011. január 12., szerda

Clobba rendelés rewiev

Tavaly 12.09-én szerettem volna a Clobbáról egy sárga és egy kék tea party cipőt venni, mire az érdeklődő levél után írtam volna a megrendelő lapot, jött egy levél, hogy a sárga elfogyott. Így hipergyorsasággal megírtam  a megrendelő lapot, és egy sárga L-es felsőt is rendeltem, hamár nem volt cipő... :)
Ezen a napon ki is fizettük a számlát, jött egy válaszlevél, hogy jaj de jó itt a pénz, egy hét az EMS. Ok, gondoltam a felsőnek is kell egy kis idő, hogy elkészüljön vagy mi, és vártam. Vártam.
14-én még jött egy infó a cipőről egy képpel, hogy a felső készül, és amint meglesz, akkor majd jön egy levél is. Szóval vártam.
Idén, január 3-án jött az email, hogy először rossz felsőt kapott a gyártótól, mostmár megvan, és akkor indul a csomag. A csomag ma, azaz 01.12-én érkezett meg, egy hónappal a fizetés után. Ugyanakkor kihangsúlyoznám, hogy ha csak a cipőt veszem meg, azonnal postázza a Clobba, és a felső kavarodás miatt volt lassú az egész procedúra (gondolom a karácsony is bekavart).
Csomagolás: 10/10
 A felső anyaga fantasztikus, kényelmes, és szerintem nagyon csinos. <3 A honlapon még volt rajta egy masni, de azt majd pótlom egy HSF-es extra cukros masnival. ^^v
 Jöjjön a két tea party cipő összehasonlítása:
 Az AP anyaga fényesebb, nem olyan érdes, a nagy masnik be vannak keményítve, és úgy felvarrva, illetve hátul látható a különbség a masni felvarrásban.

 Talp is kicsit más, anyagfelhasználásban mindenképpen:
 Nem volt sokat rajtam a kék, de összességében kényelmesnek tűnik.

 A csat szerintem ugyanaz.

5 megjegyzés:

  1. A kék cipő majdnem egy centivel nagyobb? Hogyhogy?

    Ha valamikor nyelvvizsga után áttévedek akkor hozzád, akkor megnézhetem esetleg a sárga felsőt? Kíváncsi vagyok a hosszára, tudod, nekem mindig azokkal van problémám, túl hosszú a derekam. Amúgy szerintem nem kár a nagy fehér szaténmasniért az elején, valahogy olyan nyomi rajta a fotókon. De valahol amúgy is azt írták, hogy az lecsatolhatós.

    A csomagolás amúgy tényleg nem semmi, én 20percen keresztül beleztem a clobbás csomagomat, amikor a zoknikat kaptam tőlük ^^" Pedig aztán az tényleg nem lenne fontos, hogy 3 pár zoknit pukkasztósba csomagoljanak :D

    VálaszTörlés
  2. Gyere, tévedj! :D
    Belül nem érezhető annyira a különbség, mert maga a műbőr, amiből készült vastagabb. Nagyon dilemmázom, mert van Clobbán sárga M-es, és az istenért sem tudom eldönteni, hogy jó lenne-e rám... :3
    A felsőt imádni fogod, igen, jó hosszú. Még nem próbáltam loli szoknyával, de pl decorához (alsószoknyához) tökéletes lesz. Nagyon gondolkodom én is másik színekben is, mert tényleg nagyon jó minőségű az anyaga.

    VálaszTörlés
  3. Uhh, hát nekem is kellene egy olyan felső. T_T Mennyire nyúlik? Mert tényleg nagyon szép, és ezekkel valahogyan jobban ki vagyok békülve, mint a blúzokkal (bár lehet, hogy csak azért, mert össz-vissz egy blúzom van :D).
    A cipő is cuki, majd egyszer rendelek egyet én is. :)
    Amúgy köszi, hogy szóltál, hogy februárban lesz csoportos rendelés Janet Store-nál, akkor majd azt megvárom. :)

    VálaszTörlés
  4. Hűhűhű, majd mesélj, hogy s mint, szerintem rászánom magam egy cicás szoknyára tőlük... :)
    A cipő meg... Awww, kék!! Szerencséd, hogy nagy lenne rám, különben még a végén megpróbálnám lenyúlni ^^

    VálaszTörlés
  5. Sajnos rám is nagy... :(
    Legközelebb majd szólok neked is, ha rendelünk csoportosan! <3

    VálaszTörlés