2011. január 14., péntek

Így jártál a cipőddel

Én is csinálhatnék egy sorozatot, amiben csak az ötvenedik szezonra derülne ki, hogy valójában hanyas cipő jó a lábamra.
Miután rendeltem M-es teapartyt, vérszemet kaptam, és az állítólag eredeti Angelic Pretty Sweet Cream cipőjére rávetettem magam. Tanakodtunk Nekohimével, hogy ebből hanyas legyek, de mivel a rózsaszín AP cipőm L-es, ezért abból L-eset rendeltem. Persze nem hagyott nyugodni a dolog.
Ráírtam a Clobbás bácsira, hogy lefotózná-e nekem a méretkülönbségeket, az első kép, ahol fent egy M-es Teaparty, és lent egy L-es Teaparty.
Remélem nagyon, hogy ez már jó lesz rám...
Ezután lefotózott egy kék L-es Sweet Cream cipőt és egy L-es teapartyt. Ettől megijedtem, de ekkor már chaten rám is írt, hogy akkor most nekem valóban Angelic Pretty cipőm van-e. Belinkeltem a blogos fotóimat, és kábé bizonygatnom kellett hogy a rózsaszín cipőm eredeti. ^^'

Tök értelmes dolgokat írt amúgy, megmértem neki instant a lábam, és aztán rendes volt, és átírta a lila cipőmet M-esre. Megkérdezte hogy a világos rózsaszínt is átírja-e, de mondtam hogy az egy barátomé (Yume) lesz. Ha meg kicsi lesz a lila cipellő, mert mondjuk más a kaptafája, és abból valóban L-es kell, mert járhatok így is minden egyeztetés ellenére, akkor szerencsére kaptam már rá kislábú jelentkezőt, szóval nem aggódok, de cipőm megint nem lesz... ^^'

2 megjegyzés:

  1. Én nem mernék próba nélkül cipőt venni. Elvileg 8-as, 8 és feles vagyok, de rettentően fontos, hogy ne legyen keskeny, se lapos, se túl magas, mert ha egyszer feltör valami, soha többé nem veszem fel.

    Szóval echte lolicipőm max. akkor lesz, ha eljutok Párizsba megint.

    VálaszTörlés
  2. Annyira, mint mondjuk Párizsban a boltban, valamelyikünk cipőjét is fel tudod próbálni :D

    VálaszTörlés