2011. január 13., csütörtök

Kigurumi

Bár már sok különleges stílust bevállaltam életem során, a kigurumi nekem is kicsit sok. Egy pizsipartyra jó vicc lehet, de utcára azért nem mennék benne. Ugyanakkor vannak a kigurumi sapkák, amiből a korilakkumás az istencsászár! Nagyon cuki, nagyon illik szerintem még decorához is, de simán felvenném játszótérre, amikor Tomi is felveszi a macis sapiját, és Anya is mellé bolondul. ^^v Április elsején mindenképpen. ^u^
Találtam ezt a boltot, ahol a sapi mellett beleszerettem egy colourful bunnys sárga kapucnis pulcsiba és hozzá való rövidgatyóba. Sajnos most nem tudtam már ezt is bevállalni, de ha lediplomázok, akkor februárban hátha engedélyt kapok rájuk. ^o^~<3
(Azt a kék farkincát levenném)

2 megjegyzés:

  1. Ráadásul van Stiches meg csirkés sapi is. <3

    VálaszTörlés
  2. Iggen!!! Cukrok!! <3
    Az a kérdés, hogy Vattacukor engedélyezi-e... :D

    VálaszTörlés