2011. január 27., csütörtök

LP válasz

Nem véletlenül tettem fel korábban a kérdést. Addig agyaltam a lucky packen, hogy rendeltem végül kettőt, mert így a járulékos költségek jobban eloszlottak. Szerencsém volt, mert 3 nap alatt elfogyott az összes LP a boltból.
Ma megérkezett a csomag, amit Tomival együtt bontottunk ki.
Nem tudom, hogy a boltban belenéztek-e hogy mit küldenek, de egy fekete és egy rózsaszín csomagot kaptam. A tartó táskák cipzárjainál van lehetőség az összezárásra, de ezek nem voltak összezárva.
A "fekete" csomag tartalma: fekete headbow, fekete kesztyű, fekete chou chou, minimini usakumya, óriási szövet bevásárló táska.

 Ha nem ismernétek fel, akkor Tomi mutatja nektek az Usakumyát a kesztyűn. ^^v
A "rózsaszín" csomag tartalma: rózsaszín headbow fehér csipkével, rózsaszín sál, rózsaszín chou chou, minimini usakumya, vízálló, behúzható bevásárló táska.
 A két csomag egyben:
Amit nem tartok meg (és még nem adtam el): Rózsaszín masni (5000 Ft), fekete chou chou (2500 Ft), egyik minimini usakumya (4500 Ft). A képen lévő bodyline kiskutyás tote bag is eladó 1000 Ft-ért.
Jah, és időközben a párizsi AP is írt, hogy küldik az eredeti blúzt, és bocsánatot is kértek. Szóval ez is megoldódni látszik. ^o^~3

23 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik lettek, sztem megérte. ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, én is úgy érzem... ^^v

    VálaszTörlés
  3. szia!
    ha még megvan, akkor engem érdekelne a kutyusos táska ^^ happy.nyatt@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. És vissza kell küldened a másik blúzt? Hogy van ez ilyenkor?

    A sál meg a kesztyű nagyon édesek! Kár, hogy színben nem passzolnak, de azért így is nagyonjók~

    VálaszTörlés
  5. Engem az a minimini usakumya érdekel, olyan aranyos (ejnye, kezd vonzani a sweet :D). Egy kérdésem van... most nincs 4500 ft-om, lehet szó arról, hogy félreteszed? Amint meg tudom venni, rögtön írok, ha ez lehetséges.

    VálaszTörlés
  6. Kiwi: írok emailt. ^^
    Igen, visszaküldöm a blúzt hétfőn, és a postaköltségemet levonják a következő rendelésemből. Mivel még korábban rendeltem tőlük rózsaszín bugyogót és zoknikat, ezért úgyis lesz tőlük csomagom. Késve válaszoltak, de rendesek voltak. Nekem pont tetszik hogy nem illenek össze színben, mert kesztyűm van rózsaszín, és fekete hiányom volt, sálból viszont rózsaszín hiányzott. ^^
    Lestat: okés, félreteszem. Amúgy jössz valamikor Bp-re? Az szerintem külön cuki, ha egy arisztokrata oldalán ott fityeg egy kis rózsaszín mócsing. ^v^~<3

    VálaszTörlés
  7. Hű, tökjók! :) valahogy sejtettem, hogy rendelni fogsz, és azért kérdezed... :)
    Tomi nagyon aranyos, egyszer már tényleg meglátogatlak titeket! :)

    VálaszTörlés
  8. Tök jó dolgok vannak benne, én is rendeltem volna egyet:( Volt benne egy csomó macinyuszis cucc. A sál a legjobb egyébként:)

    VálaszTörlés
  9. Én szeretném megvenni a rózsaszín masnit, de csak köv. meeten jutok fel Pestre, addig el tudnád nekem rakni?

    VálaszTörlés
  10. Lyona: gyere gyere! Február 3-a után bármikor! ^^
    Sakura: Igen, a sál nagyon cuki! <3 Elég gyorsan kellett eldönteni, hogy akkor veszek-e, egy nap múlva már nem volt egy sem.
    Sugi: Elteszem a masnit, ha hamarabb jössz akkor szólj, és találkozunk, de egy mini meetre is eljöhetnétek... :D

    VálaszTörlés
  11. Leghamarabb csak nyáron tudok meet-re menni, de akkor mindenképp igyekszem eljutni. (: Még egy kérdés, ugye, postán fel tudod adni majd az usakumya-t? Állnám a postaköltséget, akár ajánlottat is, azzal legalább nem tud nyomtalanul elkavarodni (de remélhetőleg sehogy sem fog!).

    VálaszTörlés
  12. Szívesen mennénk mini meetre (szerintem beszélhetek Cukorpenna nevében is), ha egyszer lesz majd szóltok? Már olyan régen nem volt meet, és már nagyon jó lenne szépen felöltözni! A masni pedig tökéletes, nagyon tetszik! Úgy örülök neki, végre lesz egy rendes headbow-m, és így meg lesz az első Baby darabom is. :)

    VálaszTörlés
  13. Lestat: Ha már át tudod utalni az összeget, írj emailt, és megadom a számlaszámot. Természetesen ajánlva adom fel. ^^
    Sugi: Neked is el tudom küldeni ajánlva, plusz 400 ft körül van. Ha át tudod utalni, és jó ha postán adom fel, akkor az agnese.farkas@gmail.com címre írj kérlek.

    VálaszTörlés
  14. Mi az a chouchou? :D Amúgy nagyon cuki cuccok voltak benne! ^^

    VálaszTörlés
  15. Ichigo: hát olyan, amit kézre is raknak, meg hajba is :D Nemtom, ez a neve, én is ezt használom rá, amúgy hajgumi masnival. :D A chou szó franciául káposztát jelent a gogli translate szerint, chouchou meg kis állatkát. Lehet itt választani. :D

    VálaszTörlés
  16. Megértem, tudom, hogy gyorsan elfogynak. Nekem amúgy is dreamyt kellene vennem. Csak nem látok sehol menta Dreamy OP-t:(

    VálaszTörlés
  17. Chouchou - kis, kedveskedő, becéző szó franciául.
    Chouchou de la maitresse = a tanítónéni kedvence.
    Mon petit chou = kedveském. (vagy Ma? Már nem emlékszem)
    Szóval a chouchou kb annyit jelenthet, hogy multifunkci cukiság :D (A tárgy amúgy az, amit az angol scrunchie-nak hív, nagy fodros hajgumi, '90-es évek eleje, Madonna is hordta meg minden menő filmsztár. Aki olyan vénség, mint én, hogy akkoriban volt ifjú hölgy, annak még volt is ilyen. :D (Nekem lila bársony. Azóta tudja fene hová lett:D)

    VálaszTörlés
  18. Ha nem gond, inkább majd személyesen venném át (apa néha már idegbajt kap a netes vásárlásoktól, nekem meg még nincsen bankszámlám). De azért köszönöm :)

    VálaszTörlés
  19. Uhh, Gigi, Lyona köszi a részletes leírást, van még mit tanulnom. ^^" Elképesztő, hogy ezek a japánok milyen szavakat használnak. XD Na jó, de valójában már első látásra beleszerettem, úgyhogy ha lehet, akkor megveszem. :3

    VálaszTörlés
  20. Lyona: :D Én is akkor voltam, de nem volt ilyenem! Lehet nem voltam túl nőies, nőiességem a Sailor Moon nézésében teljesedett ki... :D
    Sugi: Akkor meetre vagy Miku vagy Haruka fogja elvinni, valaki mindenképpen! ^^
    Ichigo: Oksi, illeni fog a lila szoknyádhoz! <3

    VálaszTörlés
  21. Rendben, rögtön írok, amint megvan az ára. (: Köszi! Egyre jobban tetszik ez a kis cukiság. :D

    VálaszTörlés
  22. A vasárnapi meetre el tudnád küldeni a masnit? Már nagyon várom! :)) (És akkor akivel elküldöd, annak odaadom a pénzt.)

    VálaszTörlés
  23. Én már nem tudom, hogy ki mikor és kivel találkozik, de megkérhetlek, hogy akkor nekem is küldjétek valahogy el a fekete chou chou-t? ^^" Köszi előre is! ^^

    VálaszTörlés