2011. január 25., kedd

Névnapi csomag

Tegnap a nyomkövető jelezte, hogy a párizsi csomagom megérkezett Magyarországra. Már nagyon vártam délelőtt a csomagot, de valami furcsa érzésem volt, hogy valami nem lesz rendben. Azon gondolkodtam, hogy a tavaly a kedvezményből vásárolt (és félretett) masnimat nem fogják elküldeni, de nem gondoltam volna, hogy ekkora hibát követnek el. A kerek gallérú blúzom helyett a másik, álló gallérú blúzt küldték el. Rögtön ellenőriztem a leveleket és a paypal számlát. Mindenhol helyesen szerepelt a kerek nyakú blúz. Írtam a boltnak, sajnos szokásukhoz híven még nem válaszoltak. :( (a blúz nem szerepel a képeken)
Nézzük a jó dolgokat. Megérkezett a szoknya, ami nagyon pasztel, felpróbáltama kék blúzommal, szerintem szupi együtt. Alig várom, hogy a clobbás lila és kék cipőkkel koordinálhassam. Egymás mellé tettem a maradék három szoknyámmal, és nagyon elégedett vagyok. Négy teljesen különböző szoknyám van, sütisek, cukik, egyelőre a szoknya részleget teljesítettem. :) Nem volt a tervben, de a leértékelés miatt megengedtem magamnak a sütis zsebű fekete csipkés bugyogót. Eredetileg Elyonnal szerettem volna elkészítettni, de mikor megláttam a leértékelésnél, tudtam hogy ez a legjobb bugyogó amit a csíkos parfait szoknyámhoz hordhatok. Tomi kedvence a nagy rózsaszín gomb. Ha valaha találok szép sárga csipkét, akkor rendelek egy Petit Atelier sárga bugyogót... ^^ (olyat senki más nem csinál!)

A nyuszis kardigánt már tavaly jó régen megrendeltem. Nekohiménél is wishlistes, nem véletlenül. Isteni puha az anyaga, nagyon csinos, és a fülei nagyon jól helyezkednek. :D Tsubakival összeöltöztem este, Tomi megfogta szegényt, ledobta a földre, és felmászott az ölembe, hogy Ő bújjon össze az új nyuszi anyukájával, és negyed óráig csak bügyürgette a bojtjaimat. :D
A lila nyuszis karkötő a dreamy doll house printjéhez készült. Le volt értékelve, nagyon tetszik. A  masni tavalyi vétel, az összegyűjtött pontjaimat váltottam be érte. A kis lila masni csillaggal a szoknyához járt. A szoknya csipkéje isteni, különleges, és nagyon puha! ^^v







9 megjegyzés:

  1. Wow, az a csipke! *-* Az AP-nak mindig ilyen nagyon szép csipkéi vannak. :D A szoknya is nagyon aranyos! ^^ Meg a nyuszis kardigán... *-*

    VálaszTörlés
  2. Úristen, nagyon gyönyörűséges minden *___* Imádom a szoknyát is, de igazából legjobban a nyuszis kardigán tetszik. :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, a kardigán valóban tökéletes! Viszont a bodyline nyuszis kardigán is nagyon cuki, Nekohimének fekete van, Miku most vett kéket, és én is veszek egy kéket, mert nagyon jó minőségű az is, és csinos is! <3
    Szóval ajánlom mindenkinek!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Hehe, igen, egyelőre én se láttam másnál még sárga bugyogót :D Szép kis csomag, remélem a blúzos dolog is megoldódik. Nekem még nem jött meg a szoknyám, jó lenne, ha holnap már itt lenne, de még nem valószínű... A trekking csak HongKong elhagyásáig követte :S De remélem megjön a héten, mert jövőhéten síelek, és ha akkor jön, akkor anyáék veszik át, én meg még sokáig nem láthatom!
    A szoknyával kitartóan az a problémám, hogy túl pasztel az egész, nem annyira érvényesül a mintája, de ezt leszámítva tényleg szép, főleg a csipke ^^

    VálaszTörlés
  6. Ichigo: Mit írtál?? :3
    Ely: Remélem hogy megérkezik a szoknyád, nagyon kíváncsi vagyok rá! ^^ Előre is jó telelést, pihenést nektek!
    Én teljesen beleszerettem a szoknyába, most "pasztel/sütis/sweet" gardróbot építek, szóval nekem tökéletes. Az sem rossz, hogy sok embernek nem tetszik annyira, így érezhetem kicsit sajátomnak a printet. ^^v

    VálaszTörlés
  7. Azt, hogy ha majd lesz BL-es rendelés, akkor én is beszállnék, de aztán rájöttem, hogy anyagilag most nagyon le vagyok égve ehhez, pedig úgy szeretnék egy olyan cicás pulcsit. <3

    VálaszTörlés
  8. A masni igazi head eating bow - nagyon kíváncsi vagyok rá élőben! (Egyszer majd felpróbálhatom? Egyik nap a BL Sweet Biscuit szoknyájának a masniját feloperáltam egy hajpántra - hatalmas volt, olyan fura még :D)
    A szoknya mintája és a csipke is gyönyörű! Eddig inkább feketében láttam csak, és az nem igazán tetszett, de így lilával nagyon szép! (Egyedül magát a lila színt én nem kedvelem, de hát mind különbözőek vagyunk, ettől olyan szép :))

    VálaszTörlés
  9. Csudiszép! Lila <3 És nekem valamiért nagyon tetszenek a fényes zseléformácskák, zsssselllllépuddddinggg! (Tényleg ilyen hangja van...:D)
    Hihi, én valahogy világ életemben féltem a bojtoktól :D
    Úúú, BL, szóljatok, ha van még hely!

    VálaszTörlés