2011. január 18., kedd

Névnapi szoknya

Már pár napja ugyan lefixálta a bolt, és én ki is fizettem a cuccokat, de amíg nem kaptam nyomkövetős emailt, addig nem mertem elhinni. Most, hogy már regisztrálták a csomagomat, végre elmondhatom: névnapomra megkaptam a lila jewelry jelly szoknyát. Már tavaly is meg akartam venni, amikor 30%-os volt, de nem volt szinte semmi lilás/kékes cuccom, amivel koordinálhattam volna. Végül akkor a dreamy doll house szoknyát vettem meg, és ugyan a print nem az álomprintem továbbra sem, de mégis ez a legjobb szoknya, amit választhattam. A színei miatt nagyon jól koordinálható, és gyönyörű.
Miután clobbán megrendeltem a lila sweet cream cipőt, és karácsonyra becsúszott Tsubaki mellé egy kék blúz már nem volt gond, hogy mivel koordinálnám a jewelry jelly szoknyákat, de eszembe se jutott megnézni őket. Szerencsémre, és a pénztárcám szerencsétlenségére az októberben/novemberben (?) megrendelt AP cuccok egy része megérkezett a párizsi boltba. Nem tudom ott hogy megy a posta, de eddig bármit rendeltem, a posta ugyanannyi volt. A kapucnis pulcsi meg a kis kiegészítők postája ugyanannyi volt, mint a szoknyával kiegészített csomagé. Szóval ha azt nézzük most 50%-os árért megkaptam a szoknyát, ingyen postával. (vagy a többi cuccra számolok kevesebb postát, de így sokkal jobban hangzik, mert azokat így is úgy is megvettem volna.)
Nagyon kíváncsi vagyok, ugyanakkor kicsit szomorú, ugyanis ma becsomagolom a bordó Heart Marble JSK-t, a fekete baby blúzt és a Chocochip Cookie szoknyát, és valóban elmennek. Ezzel kezdetét veszi egy kor lezárása. Azért jobb eladni a cuccaimat olyannak, akit ismerek, mert akkor láthatom néha őket... ^^

7 megjegyzés:

  1. Előre is boldogot! Remélem az én FantasticDollym hamarabb megjön, mint a névnapom :D Elég lesz névnapi ajándéknak a nyelvvizsgaeredmény ^^" Szép amúgy ez a szoknya. Főleg a masniról lógó kis csillagocska tetszik~

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok:) Nekem mentában nagyon tetszik a Jewelry Jelly, a JSK és az OP is. Nem wishlistes, csak majdnem, és a zselétorták nagyon jól szépek rajta. Nekem a Jelly szériából a mandzsetta tetszik még, de sajnos nagyon ritka holmi:(

    Szerintem jó dolog, hogy sikerült eladnod a régi cuccaidat. Tudom, milyen érzés. De abban reménykedem, szerető otthonra találnak.

    VálaszTörlés
  3. Bár a printért nem vagyok oda, de a lila színért mostanában nagyon! A kis masni meg a csillag tényleg nagyon cuki! ^^

    VálaszTörlés
  4. Aw, tökjó! Annyira jól áll neked a lila!! ^^ Kié lett a blúz végül? :)

    VálaszTörlés
  5. A Jewelry Jelly egy nagyon cuki szoknya, és lilában ez a cukiságfaktor megsokszorozódik! :)
    Előre is boldog szülinapot :)

    VálaszTörlés
  6. Neked meg boldog névnapot MÁRA! :Đ ♥

    VálaszTörlés
  7. Jaj, drága Gigi, csak nyolcszor akartam írni, hogy boldog névnapot, aztán pont pénteken vizsgáztam (és buktattak meg :S) aztán rohanás volt az egész nap...
    Szóval utólagosan is nagyon-nagyon boldog névnapot!!! :)

    VálaszTörlés