2011. január 13., csütörtök

Sale poszt

A következő ruháimat szeretném értékesíteni: Secret Shop tea party cipő világoskékben, 39-40 méretben (ez vadonatúj, a többi használt), Fekete lecsatolható ujjú blúz L-es méretben (Baby), Rózsaszín (Baby) JSK, bordó heart marble L-es (Baby) JSK, Rózsaszín és bordó (Baby) bolerók, fekete blooming garden szoknya (metamorphose), világos Chocochip cookie szoknya, replika blúz.
A legjobb ajánlaté a ruhadarab, aki mer, az nyer alapon, ha valami tényleg érdekel, akkor írj árajánlattal ellátott emailt.

9 megjegyzés:

  1. úhhh :D Az a fekete blúz nagyon érdekelne! Nem szeretnék árat írni, mert nem igazán vagyok tisztában a lolita ruhák árával. :$$ Mennyiért vesztegeted? :) Mondjuk méreteket egyeztetni kellene, sajnos nem jelent sokat, hogy L-es. :(

    VálaszTörlés
  2. Kár hogy nem nagyon marad most pénzem a cipő után, pedig a meta szoknya meg a Baby blúz nagyon érdekelt volna... főleg az utóbbi :) Na de ez van, most úgyis boldog leszek egy darabig a cipővel :D

    VálaszTörlés
  3. engem csak kíváncsiság szinten érdekelne a baby rózsaszín JSK...nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom amúgy kicsit, hogy el akarod adni a piros heartmarble-t... Sok ruhádat szeretem, de szakmai szemmel nézve, szerintem messze kiemelkedően az állt a legjobban neked.

    VálaszTörlés
  5. Engem érdekelne a Heart marble, légyszi mondj árat. (ana-manga@gmail.hu)

    VálaszTörlés
  6. Gyerekek, én kérek árajánlatot. Most ez így megy.
    Ely: Vannak szép képek, szép emlékek. Sajnos más az, ami jól áll egy szakember szemével nézve, és más, amiben jól érzem most magam.

    VálaszTörlés
  7. A heart marble nagyon tetszik nekem, de most sajni biztos nem engedhetem meg magamnak:( Meg lehet nem is állna jól:D De alapból ezt a színt nagyon kedvelem:) Sok sikert az eladáshoz ^^

    VálaszTörlés
  8. Ó, ezért írtad a blúzt... :( nem, még nem vettem, azóta is keresem álmaim fekete blúzát...
    Ha esetleg...? (holnap írok mailt, fogalmam nincs az árakról)
    És ójajj, nekem 37es pici lábamra nem lenne jó a cipellő, pedig kék... :)

    VálaszTörlés