2011. január 13., csütörtök

Sylvanian families


Ez a macika egy nagyon régi emlékem. Az óvodás és alsós legjobb barátnőm macija ez, ami egy anya macival volt együtt, és ha jól emlékszem pöttyös előkéje is volt. Nem tudom, hogyan maradt nálam, 14 éves korom óta nem is beszéltem szinte a gazdájával, de még mindig vigyázok rá, a fiók mélyében őrzöm. A vaku segítségével látszik, hogy a szőre már kicsit kopott, az orra és a szája már újra van rajzolva, de a varázsa még mindig megvan. Ez a macika legalább 20 éves, ha jól számolom. ^o^
 Az Epoch 1985 óta gyártja a Sylvanian families kis állatkáit, és a hozzájuk tartozó házakat, bútorokat, kiegészítőket (mesékről és egyéb játékokról nem is beszélve).
Mikulás előtt láttam meg újra az új termékeket a sparban, ahol 3 pici állatka volt egy-egy kis tárggyal, és ruhával kis műanyag dobozkában. A pici csokinyuszi bébi tetszett meg a kacsa bilin, de még tettem pár kört, mire rávettem magam, hogy megvegyem. Ezután rákerestem a neten, és megosztottam Nekohimével is ezt az elképesztően cuki, és nem felnőtteknek való témát. Nekohimének is csak a cicákat kellett meglátnia, azonnal beleszeretett szerintem Ő is ezekbe a szőrös cukiságokba. Félig meglepetésemre karácsonyra és névnapomra együtt kaptam tőle egy nagy házat, amit éves projekt keretén belül bevakolunk, berendezünk, kifestünk, szóval kikészítjük a házat. Ehhez az Epoch minden segítséget megad előre elkészített kis szettekkel, de ha elég ügyes az ember, akkor simán elkészítheti kézzel a dolgokat. Virágcserepet Fimoból, függönyt kis csipkéből, ágyneműt maradék anyagokból. Egyedül egy nappali szettbe vagyok beleszeretve, amit félek, nem fogok olyan tökéletesen elkészíteni, mint a gyári cucc.


Nagyon sok gyűjtő van, aki arra nyáladzik, hogy ki milyen tökéletesen készíti ki a házát, vagy a hoteljét, de van, aki még a házat is sajátkezűleg készíti el.
Neked volt kiskorodban Sylvanian families állatkád?
Melyik fazon tetszik a legjobban?Itt nézzétek meg! 

5 megjegyzés:

  1. Már alíg várom, hogy rendezgessük, meg játsszunk velük. :3
    Most hogy így nézem sztem nekem is volt macim, csak kicsit nagyobb, de sajnos eltűnt még régen amikor válás után elköltöztünk. :(

    VálaszTörlés
  2. Nekem nem volt, de most azt hiszem szeretnék. :D Amúgy a rókák nagyon tetsznek, meg a sünik, de a nyuszikért is oda vagyok. :3

    VálaszTörlés
  3. Nekem a cicák tetszenek nagyon, meg a jegesmacik ^^. Már régebb óta nézegettem őket, de az áruk miatt rájuk sem mertem gondolni. Pedig mindig is imádtam a kis állatokat, amiknek saját kis házikót építhettem :). Az egyik barátnőmmel mindig építettünk egy kis házat és azt játszottuk, hogy átmennek egymáshoz, mindenféle bulikat rendeznek stb. :D ( sőt a mai napig próbáljuk tartani egy a szokást :D csak a tanulás miatt ez egyre nehezebb)
    Kb 2 doboznyi apró kis tárgyat gyűjtöttem össze az évek alatt, a legkülönbözőbb helyekről :D.

    VálaszTörlés
  4. I wanted to buy these when I was in Indonesia xD but I bought Licca dolls instead... they're adorable though, I kinda regret it!

    VálaszTörlés
  5. Te jó ég, emlékszem erre a macira! Volt nyuszi is, nem? Rémlik, ahogy a pici füleket fogdosom :D

    VálaszTörlés