2011. február 14., hétfő

Azért köszönöm hogy megszülettem

Ma úgy volt, hogy délben elmegyünk csipkét venni, és benézünk az Ó utcai sminkboltba is. Reggel azért leellenőriztem az olasz csomagom hollétét, és a magyar posta oldalán látom ám, hogy itthon van. Felhívtam őket, azt mondták hogy a kézbesítőnél van. Átszerveztem a napi programot, és várva vártam a postást. Nagyon későn ért ide, rohantam le hozzá mint az idióta, és mondja hogy nem hozta el, mert sérült a csomagolás. Alig vártam, hogy Tomi felébredjen. Gyorsan megetettem és mentünk a postára. A csomag szánalmasan nézett ki:


A zacskóba már magyarországon rakták, addig így utazott, és bár a géppel nem nagyon tudtam megörökíteni, de a szoknya szürke volt a kosztól. Ráadásul a csaj váltig állította hogy a posta 48 euró, és nem hitte el, hogy 15 euró körül van, ha itthon adom fel, és mit látok a csomagon, a posta 13 euróba került. Nem tudom mit csináljak ezzel a csajjal, mert nincs EGL feedbackje, de katasztrófa, legszívesebben megverném, senki nem bánhat így egy ilyen szép szoknyával!!! Az sem szép hogy átvert kegyetlenül... :/


A szoknya annyira büdös volt, hogy majdnem hánytam, csak fürdés és narancs evés után lett jobb valamivel. Én ilyen büdös, dohos, mocsaras, émelyítő ocsmány szagot még életemben nem éreztem!! Komolyan!!
Szerencsére a cimkéje alapján ki lehet mosni 30 fokon, így rögtön próbálgatás nélkül ment a szoknya a mosóhálóba és a mosógépbe. Most már minden rendben, szárad, és holnap fel is próbálom. Mindene tökéletes, finom az illata, puha a csipkéje, gyönyörű a színe és bár születésnapom csak júniusban lesz, már most azt érzem, hogy boldog vagyok, hogy megszülettem, és még életemben enyém lehet egy ilyen csoda. Csoda, nincs is más szó rá. Szerelmes vagyok. ^^

11 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy megoldódott a helyzet, de ettől függetlenül mindig meglep, hogy néhány ember mennyire trehány tud lenni. El nem tudom képzelni azokat a körülményeket amiktől ilyen büdössé váljon egy ennyire szép szoknya. :/

    VálaszTörlés
  2. Ha a szaga az eszembe jut, még mindig kiráz a hideg, pedig éreztem már sok féle büdöset életemben, de ez überelt mindent!! :(

    VálaszTörlés
  3. A szoknya nagyon szép!! *-* Gratulálok hozzá. ^^

    De ami történt... Nem találok szavakat. :@ Én is megverném a helyedben, sőt, szólj és megverjük együtt. :D
    Büdös, koszos. Ez hihetetlen.

    VálaszTörlés
  4. Nekem tömény cigiszagú volt az egyik felsőm, de érdekes volt, mert amíg be volt csomagolva, semmi, felbontottam a csomagot, és így özönlött ki, pfujj. De szerencse, hogy ez kijön. Gyönyörű ez a szoknya.
    Nekünk még ennyire sincs szerencsénk a postánkkal, sok hete nem jött meg Pálma szoknyája...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép print! Komolyan nem hiszem el, hogy valaki hogy képes úgy bánni egy AP szoknyával, hogy az undorítóan büdössé váljon! Hogy nevelték, hogy ne tudjon értékelni egy ilyen szépséget??
    A postával nekünk sincs szerencsénk Cukorpennával, már január óta nem jön meg a csomagunk (éljen a kínai újév :D)

    VálaszTörlés
  6. DyingRose: Már elszállt a mérgem, miután finom illata lett, és kivasaltam, és meggyőződtem róla, hogy semmi maradandó károsodása nincs. Mostmár csak örülök. ^^
    Ely: Látom, sokan várunk még csomagot, milyen szoknyája lesz Pálmának?
    Sugi: Nem akarom bántani az olaszokat, de nem valami igényesek ahogyan hallom... :/ Na, és Ti mit rendeltetek?? ^^
    Globális csomagvárás!!! <3

    VálaszTörlés
  7. Egy menta bodyline-os cukros szoknya táskával együtt. remélem hamar megérkezik, már várom^^

    VálaszTörlés
  8. Én a Cat Window szoknyát rendeltem fehérben és egy fehér cutsewt csak lenne már itt :D
    Gyönyörű a szoknyád, örülök hogy rendbe tudtad hozni teljesen :))

    VálaszTörlés
  9. Én egy Wonder Cookie JSK replikát, egy blúzt és 2 táskát rendeltem Taobaoról - már annyira jó lenne, ha megérkezne!

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok hozzá! Nagyon szép és most már végre szerető otthonra talált.

    VálaszTörlés
  11. Azért egl-re posztolhatsz, és megnevezheted a nőszemélyt.

    Mi az ördögöt csinálhatott azzal a szoknyával, csatornában bolyongott?

    De gyönyörű. Majd kérünk képeket, hogy milyen rajtad!

    VálaszTörlés