2011. február 19., szombat

Egy igen jó nap

A nap kicsit döcögősen indult, de szerintem annál jobban sikerült. Szegény Nekohime beteg volt, de végül eljött, és remélem nem bánta meg. ^^
Először kikészítettem a lányokat, és magamat, és csináltunk pár képet. Az idő nem volt a legkegyesebb hozzánk. Levettük a kabátokat a fotók kedvéért!!! ^^
Tomi is ott volt velünk. <3
Aztán berohantunk inni teát, és felmelegedni. Tomi foglalkozik a lányokkal is: nagyon jó házigazda!
Utánna elindultunk az Allee felé:
Megérkeztünk az Alleeba, kávéztunk:
Miku:
Mercyyke az imádott könyvvel:
 Na, milyen könyv is ez?
Nekohime:
Utánna felmentünk hogy junk food-ot együnk, amiből nem lett semmi. Viszont találkoztunk (igazából megszólított bennünket ShiroKuma Úr) NortonGirl-lel és ShiroKuma Úrral és az Ő kedvesével, akinek bunkó módon be sem mutatkoztam, szóval ezért elnézést kérek, de olyan szintű információ hullám ért, hogy még mindig megy a feldolgozása. ^^ Nagyon örültem, nagyon sok mindennek, és köszönöm szépen a tollat!!!

8 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örültem a találkozásnak, még most sem fogtam fel, hogy aznap éppen kiselőadást tartottam Medve úréknak a fővárosi lolikról erre hát nem pont találkozunk?:DDD Nagyon kellemes élmény volt, a készült fotót majd elküldöm, most viszont megyek aludni mert Medve úr morcos lesz:)
    (Az előző posztan a semet akartam kijavítani, csak nem tudtam, hogy marad róla jelzés, ha kitörlöm:P)

    VálaszTörlés
  3. De jó képek *w* De tényleg, nagyon csinosak vagytok. =D Nem akartok felregisztrálni deviantArtra? Az a második kép a kedvencem, szerintem egy kis szerkesztés után nagy sikere lenne, és ott a HSF dolgokat is tudnátok hirdetni. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekohime kardigánja honnan van? Van egy nagyon hasonlóm, lehet, hogy pont ez, de én Sopronban találtam a Koronában.

    Nagyon helyesek vagytok, a Milky Planet gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. Turiztam. ^^ Írtam róla a blogomban is, jó kis loliable találat volt. ^^

    VálaszTörlés
  6. sZia Gigi

    Ne haragudj, hogy itt zavarlak ezzel, de szeretnélek meghívni a blogomra, mert hatályos időn belül meghívóssá teszem.

    Az én email címemen is tudsz kérni(OpenIDhez tartozó címmel) vagy a meghivo.dyre69@citromail.hu s címen. :)

    Köszönöm szépen, ha továbbra is az olvasóm maradsz. ^^

    VálaszTörlés
  7. Nem más, mint a RAGADOZÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ :Đ
    Jók lettek a képek, és így elnézegetve őket azt hiszem tényleg megérte levenni a kabátot :Đ
    Nagy köszönet a frenetikus délutánért :) ♥

    VálaszTörlés
  8. Tyűűű, ide sem írtam. Tegnap kinek volt migrénes fejfájása?? Én azt hittem meghalok, komolyan!!
    Yakaii: Megmondom őszintén én nem értek a DevArt-hoz. Szégyen, nem szégyen. :(
    Noriko: Köszönjük szépen! <3
    Mercyyke: Figyu, ha jobb lesz az idő, mégjobb képeket fogunk csinálni!!! ^^ És betegek sem leszünk tőle... :D

    VálaszTörlés