2011. február 16., szerda

Fagyi színek

Már egy ideje terveztük, hogy elmegyünk az Ó utcába. Már majdnem elfogyott az alapozóm, és a tervezett színes sminkekhez is szerettem volna anyagot venni. Sajnos alapozó nem volt abból, amit hétköznap használok, azért még vissza kell menni két hét múlva. Viszont vettem tavaszra/nyárra egy könnyű, folyékony alapozót, szemfestékeket (a színek gyönyörűek, élénkek, és hagytunk egy helyet a 8-nak, a sminkelések közben ki fog derülni, melyik szín hiányzik, de egyelőre a fejemben ez a 7 szín van), egy különleges műszempillát, egy satírozó ecsetet, amire már régóta vágytam, egy sárga csilláport, szivacsokat, és egy szemhéj bázist, amire nagyon kíváncsi vagyok.
Inspirációnak gyűjtöttem képeket:

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó előtti tetszik a legjobban ^^ Kicsit ugyan sötét, de mégis. Az első se rossz, csak nagyon szivárvány.

    VálaszTörlés
  2. Ezek nagyon szép divatsminkek, de szerintem amikor lolitához smimnkelitek magatokat, óvatosabban majd, mert nem fog illeni hozzá. Ezek nehéz sminkek, maga a stílushoz pedig a könnyedebbek illenének szerintem^^
    mindenesetre nagyon szépségesek :333

    VálaszTörlés