2011. február 10., csütörtök

Lolita gardrób alapdarabok 1. Fejdíszek

Nekohime írta a blogjában, hogy ha most kezdene el gardróbot építeni, hogyan kezdene neki. Én megpróbálom megmutatni a különbségeket, jellegzetességeket saját gardróbom kiegészítőivel és két vendégjátékos segítségével. Persze más egy classic lolita fejdísze, és más egy elvetemült OTT sweet fejdísze, most a head eating bow-kat mutatnám meg, illyetve van egy darab "head dress"-szem, aminek nem tudom a magyar megfelelőjét. Sajnos a bonnet-k, és a kalapok itt kimaradnak. Ezek nagyon fontos kellékei más lolita stílusoknak.
Lássuk a masnikat:
A fehér masnim a Babytől. Jobban fejre lapul, nem az a tipikus rikoltozó masni:

A legrikoltozóbb, a Milky chan masni, láthatóan az égbe mered, ezen nem lehet változtatni:
 

Rózsaszín Angelic Pretty masni, amit rengeteg féleképpen lehet variálni, én mostanában az alsó hosszabb részt behajtom alulra, és így nem annyira hosszú. Tényleg sokféleképpen lehet változtatni a drótoknak köszönhetően (a képen nem módosítottam):
Napsugár masnija a Baby LP-ből (a feketék is ilyen formájúak, a sötét háttér miatt ezeket nem fotóztam):
A Heart Marble barna masni féloldalas:
 A Head dress, ami illik a fehér bolerómhoz, és sokan szeretik, akik mondjuk a masniktól félnek: 
Érdemes tehát más színű masnikból más fazonút is választani szerintem, én a legjobban a középre varrt masnikat szeretem, az oldalasak nem mindig tetszenek magamon. Ez mind egyénre válogatja. A kínálat óriási, és a cégek sokszor raknak fel próbafejes fotókat is, hogy pontosan látható legyen a masni pozíciója.
Nekem a Milkys masnin kívül nincs is printes masnim. Van egy-egy fekete, fehér, rózsaszín, és ezeket variálom, és díszítem fel a szoknyák masnijával, és HSF kitűzökkel. A varrásba tűzöm őket, hogy ne essen kár az anyagban. Mindig is szerettem a kitűzőket, a bankszerű öltözethez is mindig tűztem fel valamit, de ez már tényleg nem alapdarab, egyéni választás. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése